Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@02:23:22 GMT

قوی ترین مرد عنبرآباد معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۷۷۷۷

قوی ترین مرد عنبرآباد معرفی شد

مصطفی اکبری زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات قوی ترین مردان شهرستان عنبرآباد برای نخستین بار در تاریخ ورزشی منطقه با حضور پرشور مردم برگزار شد.
وی با بیان اینکه در مسابقات قوی ترین مردان عنبرآباد 12 نفر از ورزشکاران منطقه شرکت کردند، تصریح کرد: در پایان این مسابقات به ترتیب ستار خواجه، سلمان سالاری و علی اکبر کریمی مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره ورزش و جوانان عنبرآباد افزود: این مسابقات به مدت یک روز در پارک لاله های گمنام این شهر و با استقبال گرم مردم برگزار شد.
وی ادامه داد: این مسابقات در بخش های بلند کردن کنده 90 کیلوگرمی، حمل چمدان 145 کیلوگرمی، غلطاندن لاستیک 260 کیلوگرمی، برداشتن گوی 100 ،120 و 140 کیلوگرمی روی سکو انجام شد.
اکبری زاده گفت: رسانه می تواند اثرگذاری مثبتی در ترویج و اشاعه فرهنگ ورزش در خانواده ها داشته باشد و جامعه به خصوص جوانان را از بسیاری از آسیب های اجتماعی دور نگه دارد.
مرکز شهرستان عنبرآباد در فاصله 260 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آسیب های اجتماعی اداره ورزش و جوانان جامعه خانواده مردان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، طبق آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به شرح ذیل است:

شکر بسته بندی یک کیلوگرمی 33 هزار و 800 تومان

شکر فله هرکیلوگرم 28 هزار تومان

قند شکسته 5 کیلوگرمی 218 هزار تومان

قند شکسته 900 گرمی 49هزار و 900 تومان

نبات تخته و خرد شده هر کیلوگرم 55 هزار تومان

نبات چوبدار زرد و سفید و طعم دار هر کیلوگرم 69 هزار و 500 تومان

نبات شاخه باریک و ریز (شاخه‌ای) سفید و زرد هر کیلوگرم 62هزار توماننبات شاخه درشت (شاخه‌ای) سفید و زرد هر کیلوگرم 59 هزار تومان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود