Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص دستاوردهای سفر حسن روحانی به عراق گفت: سفر ریاست جمهور و هیات بلندپایه‌ای که ایشان را همراهی کردند تاثیرات، پیامدها و دستاوردهای خیلی مهمی داشت.

وی ادامه داد: نخست اینکه به همه کشورهایی که تلاش می‌کنند ناجوانمردانه علیه ایران اقدامات تحریمی انجام دهند ثابت کرد این نوع فشارها دیگر کهنه و نخ‌نما شده و نمی‌تواند روی اراده مردم ایران تاثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: آمریکایی‌ها خیلی تلاش کردند که ایران را حتی در منطقه منزوی نشان دهند اما این سفر با عظمت به آنها ثابت کرد، جمهوری اسلامی ایران همچنان یک قدرت بزرگ منطقه‌ای بوده و مراودات بالایی با همسایگان خود و سایر کشورها دارد.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: این سفر همچنین نشان داد پیوند بین ایران و عراق راهبردی است و کسی نمی‌تواند این پیوند را تحت تاثیر قرار دهد و ایران در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و غیره و مراودات بالایی با همسایگان خود دارد. 

وی ادامه داد: یادداشت تفاهم‌نامه‌ای که در این سفر امضا شد هم بستر خوبی را برای تعاملات بیشتر ایجاد کرده و قطعا آثار اقتصادی بسیار خوبی دارد و آمریکایی‌ها باید بفهمند با تهدید و تحریم نمی‌توانند علیه ایران کاری انجام دهند و چاره‌ای ندارند که به اراده ملت‌ها احترام بگذارند. 

نقوی حسینی در مقایسه سفر اخیر رییس‌جمهور ایالات متحده به عراق با سفر حسن روحانی به این کشور هم  گفت: آن سفر به اعتراف خود ترامپ نشان‌دهنده ناکامی و شرمساری آمریکایی‌ها است. رییس جمهور ایالات متحده به زبان آورد که برای سفر به کشوری که ۷ تریلیون در آن هزینه کرده و علیه ایران نیز فعالیت‌های گسترده صورت داده است باید چراغ خاموش، بدون اطلاع و بدون استقبال رسمی بیاید و دزدانه هم برگردد.

وی ادامه داد: اما رییس‌جمهور ایران با تمام پروتکل‌های سفر رسمی این سفر را انجام داده و با همه مقام‌ها رسمی و مذهبی نیز دیدار می‌کند که نشان‌دهنده موفقیت و سربلندی ملت ایران است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حسن روحانی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان لیگ فوتبال با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی به ایستگاه‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که همچنان حجم انبوه جریمه‌های مالی برای ارکان مختلف باشگاه‌های لیگ برتری ادامه دارد. نگاهی به بازی‌های فصل جاری نشان می‌دهد جریمه‌های میلیارد تومانی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در کنار احکام گاه و بیگاه محرومیت تمامی ندارد.

پولی که گمان برده می‌شد به حساب فدراسیون فوتبال واریز می‌شود اما مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در آخرین مصاحبه خود با اهالی رسانه عنوان کرد: «درآمدهای فدراسیون فوتبال با این ارقام و اعدادش بسته نمی‌شود. اگر تخلف کنند یا نکنند یک ریال هم به ما نمی‌رسد. به سازمان لیگ می‌رسد و سازمان لیگ هم خرج خودش می‌کند».

با این حال حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال هیچ واکنشی به این صحبت‌ها نداشت و تنها به سیاست سکوت خود در قبال دریافتی‌های میلیاردی از بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه‌ها ادامه داد تا فضای پر از ابهام مالی در ساختمان پر رمز و راز سازمان لیگ ادامه داشته باشد.

جایی که مشخص نیست چرا هرگز حاضر به پاسخگویی مالی به رسانه‌ها و انتشار اسناد مالی خود ندارد اما تمام دریافتی‌ها همچنان قرار است به حساب این سازمان ریخته شود اما خبری از شفافیت مالی در مخارج آنها نباشد.

سازمان لیگ نه تنها هیچ ابهامی را پاسخ نمی‌دهد بلکه برای احقاق حقوق باشگاه‌ها در زمینه تبلیغات محیطی نیز شفاف سازی نمی‌کند تا نشان دهد می‌تواند به رفتار بدون پاسخ خود در قبال میلیاردها تومان درآمد انباشته ادامه دهد.

کد خبر 6098025

دیگر خبرها

  • منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است | صنعت هسته‌ای؛ آبروی ایران
  • وزیر دفاع آمریکا: همچنان مخالف هرگونه عملیات نظامی گسترده در رفح هستیم
  • ادعای وزیر دفاع آمریکا: ایران همچنان یک تهدید برای کل منطقه خاورمیانه است
  • معاون رئیسی: دارایی بلوکه شده در عراق نداریم
  • آیا ایران در منطقه به عنوان یک قدرت پذیرفته شده؟
  • سفر بارزانی به تهران، یک تحول مهم
  • سازمان لیگ فوتبال با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟
  • «صبر» با چاشنی توازن راهبردی قدرت/ المیادین در یادداشتی از راهبرد ایران در تقابل با رژیم صهیونیستی نوشت
  • عقب‌نشینی دولت از اصلاح ماده ۴۱ قانون کار در پی درخواست کارگران و دستور رئیس جمهور
  • آقای مدودف همچنان تهدیدهای بزرگ می‌کند؛ فاجعه جهانی در راهه؟