Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:31:56 GMT

انجمن رویش دوباره خرد در خرم آباد آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۷۹۰۴

انجمن رویش دوباره خرد در خرم آباد آغاز به کار کرد

به گزارش روز شنبه از روابط عمومی این انجمن، مدیرعامل انجمن رویش دوباره خرم آباد اظهار داشت: این انجمن تشکلی فرهنگی، ادبی و مردمی بوده که هیچگونه وابستگی سیاسی ندارد.
ایرج طولابی گفت: اساس کار انجمن خرد بر مبنای توسعه فرهنگی بوده و هدف انجمن خرم ‌آباد رویش دوباره معرفی آثار و ظرفیت‌های خرم ‌آباد به آدرس جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از کلید واژه‌ های این انجمن برنامه 'شب‌های خرم‌آباد' است که شامل برنامه های شب‌های معماری خرم‌ آباد، شب باغ‌ ها و سراب‌ های خرم‌آباد و شب شخصیت‌های علمی خرم‌ آباد می باشد.
وی مشاوره، ارائه راهکار و مشارکت دادن شهروندان در امور را از جمله اهداف این انجمن عنوان کرد و افزود: این تشکل مردمی در طول یک سال گذشته برای احداث کتابخانه اسناد ملی در خرم‌آباد و حفظ بافت تاریخی شهر اقداماتی را انجام داده است.
این انجمن که مجوز فعالیت خود را در دی‌ماه سال 96 دریافت کرده با هدف استفاده از تمام ظرفیت‌ها در جهت احصا و رفع مشکلات شهر خرم‌آباد تشکیل شده است.
3210
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 دی ماه روابط عمومی خرم انجمن دوباره 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌

تین نیوز

۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه به رهبر معظم انقلاب درخواست کردند:  بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌.

به گزارش تین نیوز، ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از سیاست های بانک مرکزی در حوزه سرکوب نرخ ارز صادرات و انتشار گواهی سپرده ۳۰ درصدی انتقاد کردند و خواستار واقعی‌ سازی نرخ ارز در سامانه نیما مبتنی بر نرخ شناور مدیریت شده نص صریح قانون شدند.

انجمن های مس، فولاد، پتروشیمی، پالایش نفت، سنگ آهن، پلیمر، آلومینیوم، سرب و روی، نساجی و صنعت کفش ایران این نامه را به رهبری نوشته اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند