Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، بیگدلی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار واحد مرکزی خبر صدا و سیمای خراسان و خبرنگاران روزنامه ها و جراید، هدف از تاسیس صندوق امانات الکترونیک را تکمیل زنجیره خدمات نوین بانکداری و ایجاد امنیت خاطر و سهولت کار برای مشتریان ، حفظ و نگهداری امانات مردم در این بانک عنوان کرد و اظهار داشت: از بدو تاسیس بانک ملت، ۱۱هزار صندوق امانات در بانک ملت استان ها به صورت مکانیکی یعنی کلیدی فعال بود و هم اینک به همین تعداد در برخی استان های کشور، صندوق امانات الکترونیک، فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خراسان رضوی هفتمین استان کشور است که صندوق امانات الکترونیک آن افتتاح شده است و در سال آینده نیز این خدمت در استان های آذربایجان غربی، قم و کرمان راه اندازی شده و به تدریج به استان های دیگر هم تسری خواهد یافت.

به گفته بیگدلی، صندوق امانات بانک ملت در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ طراحی شده و انتخاب نوع صندوق با مشتری خواهد بود.

مدیر عامل بانک ملت با اشاره به رویکرد این بانک در حمایت از صاحبان مشاغل افزود: اهداف و سیاست های این بانک در راستای حمایت از تولید، ایجاد و حفظ اشتغال در بخش های مختلف اقتصادی تدوین شده است.

وی تصریح کرد: بانک ملت نیازهای مالی و نقدینگی واحدهای صنعتی، کشاورزی و ساختمانی که توجیه پذیر و فعال باشند را در قالب اعطای تسهیلات و تامین سرمایه در گردش تامین خواهد کرد.

بیگدلی با بیان این نکته که بانک ملت از طریق ۱۴۵۰شعبه خود در کشور در ۱۰ماه امسال بیش از ۶۸۰هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف اقتصادی و خدماتی پرداخت کرده است، یادآور شد: در این مدت ۳۷هزار میلیارد ریال در بخش های اقتصادی و از جمله سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و همچنین دو هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سطح استان خراسان رضوی پرداخت شده است.

دکتر بیگدلی آمادگی بانک ملت را برای ارائه خدمات بانکداری و ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان در سال آینده اعلام کرد.

حمیدی، مدیر شعب بانک ملت استان خراسان رضوی هم در این مراسم، گزارشی از فعالیت صندوق های الکترونیک ارائه کرد و افزود: مشتریان برای حفظ و نگهداری اشیای قیمتی خود صندوق امانات الکترونیک را به صورت شش ماهه و یکساله یا مدت طولانی از بانک اجاره می کنند.

وی افزود: سیستم صندوق الکترونیک بانک ملت به گونه ای است که برای هریک از مشتریان صندوق اثر انگشت و یا رمز تعریف شده و دارنده صندوق با رمز عبور و یا اثر انگشت خودش وارد مخزن امانات شده و امانتش را در داخل صندوق خود قرار می دهد.

به گفته وی، در شرایط کنونی ۲.۲۳۰صندوق امانات الکترونیک بانک ملت در استان خراسان رضوی آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

در پایان مراسم، دو تن از مشتریان بانک ملت استان، در حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک، به اجاره صندوق الکترونیکی اقدام کردند و امانات خود را در صندوق گذاشتند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی عاشوری با اشاره به فعالیت 34 شعبه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در 31 استان کشور اظهار کرد: علاوه بر شعب، در دفاتر کمیته امداد نیز یک نفر به عنوان عامل صندوق، خدمات تسهیلات، پرداخت و سایر خدمات را به مراجعان ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه تسهیلات صندوق تا 10 میلیون تومان هیچ‌گونه کارمزدی اخذ نمی‌شود، ادامه داد: برای تسهیلات بالای 10 میلیون تومان نیز 3 درصد، فقط یکبار به عنوان کارمزد دریافت می‌کنیم. همچنین عدم دریافت جریمه کارمزد و تاخیر دیرکرد اقساط همچنان جاری است و ما هیچگونه جریمه‌ای از بابت دیرکرد اقساط دریافت نمی‌کنیم.

عاشوری با ارائه آمار میزان سپرده‌گذاران صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، اظهار کرد: در حال حاضر در مجموع حدود 10 میلیون نفر به عنوان سپرده‌گذار در این صندوق حساب دارند و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت یادآور شد: بزرگترین شبکه قرض‌الحسنه را در کشور داریم و علاوه بر اینکه خدمات را به صورت حضوری به جامعه هدف ارائه می‌دهیم، یکی از سیاست‌های ما این است که بتوانیم خدمات الکترونیکی را توسعه دهیم و در سال جاری سه خدمت جدید به شعبه دیجیتال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اضافه می‌شود.

میزان مستمری مددجویان در سال 1403 اعلام شد

عاشوری گفت: به منظور جلوگیری از سوء استفاده احتمالی، همه پیامک‌های صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از طریق سرشماری  SQEVارسال می‌شود.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به ارائه عملکرد سال 1402 پرداخت و گفت: در حوزه دریافت تضامین، تسهیلگری صورت گرفت ئو سال گذشته درصد معوقات تسهیلات به زیر یک درصد کاهش پیدا کرد.

عاشوری ادامه داد: طبق بودجه سال 1402 باید 4500 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌کردیم که با تلاش صورت گرفته، با افزایش منابع حدود هزار میلیارد تومانی مواجه بودیم و همین عامل باعث شد بتوانیم بیشتر از سقف تعهد در سال گذشته تهسلات پرداخت کنیم.

وی میزان کل تسهیلات پرداخت شده در سال گذشته را حدود 5300 میلیارد تومان به تعداد 270 هزار فقره اعلام کرد و افزود: بیشترین میزان پرداخت تسهیلات با 3756 میلیارد تومان به تعداد 215 هزار و 806 فقره در سرفصل تسهیلات کارگشایی پرداخت شد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین 931 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و 591 میلیارد تومان تسهیلات مسکن شامل خرید، احداث و تعمیر مسکن پرداخت شد.

عاشوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ابتدای فعالیت صندوق تا سال گذشته کل تسهیلات پرداخت شده بالغ بر 20 هزار و 700 میلیارد تومان به تعداد دو میلیون و 250 هزار فقره است. همچنان بیشترین میزان تسهیلات پرداخت شده در حوزه کارگشایی با 13 هزار و 338 میلیارد تومان به تعداد یک میلیون و 806 هزار فقره است.

وی افزود: در این مدت 4590 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال، 2400 میلیارد تومان تسهیلات مسکن و 372 میلیارد تومان تسهیلات فرهنگی پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران همه ساله به بانک‌ها، مؤسسات اعتباری و صندوق‌های قرض‌الحسنه که رقم سپرده‌های مالی را در بانک مرکزی تأمین می‌کنند، جایزه سپرده قانونی پرداخت می‌کند که صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در سال 1402  از همین مرجع 5 میلیارد و 900 میلیون تومان دریافت نموده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع از سال 96 تا 1402 بیش از 19 میلیارد و 500 میلیون تومان از سوی بانک مرکزی به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت جایزه سپرده قانونی پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • جزئیات سرقت جنجالی از صندوق امانات بانک ملی در روایت آقای کاراگاه | فیلم
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود