Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:04:43 GMT

طرح اشتغالزایی و محرومیت زدایی در زهک در حال اجراست

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۸۱۳۶

طرح اشتغالزایی و محرومیت زدایی در زهک در حال اجراست

زاهدان- ایرنا- مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس تفاهم نامه مشترک معاونت روستایی و مناطق محروم کشور، استانداری، بنیاد علوی و بانک سینا طرح توسعه اشتغالزایی و محرومیت زدایی در شهرستان زهک در حال اجراست.

ماندانا زنگنه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این طرح از بهمن ماه امسال در زهک اجرایی شده است، اظهار داشت: رفع محرویت، توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال جدید و حمایت از اشتغال موجود از مهمترین اهداف اجرای این طرح در شمال سیستان و بلوچستان بحساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین افزایش توان مالی افراد فعال بویژه روستاییان در راستای ایجاد مشاغل خرد، ایجاد فرصت های برابر دریافت تسهیلات بانکی در روستاها، کاهش مشاغل وابسته به عرصه های منابع طبیعی، جایگزینی مشاغل سبز و پایدار و تسهیل در روند دریافت تسهیلات جامعه هدف بویژه جامعه خرد از دیگر اهداف اجرای این طرح محسوب می شود.
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان بیان کرد: حداکثر مبلغ تسهیلات قابل اعطا برای هر طرح اشتغالزایی در زهک 25 میلیارد ریال به طرح های کوچک یا متوسط و یا در قالب سرمایه گذاری ثابت و سرمایه در گردش و یا هر دو پیش بینی شده است.
وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده بزودی این طرح در شهرستان های قصرقند نیز اجرایی می شود.
به گزارش ایرنا زهک با 900 کیلومتر مربع گستره و 65 کیلومتر مرز زمینی با کشور افغانستان دارای 2 بخش مرکزی و جزینک با بیش از 180 روستا و آبادی و 90 هزار نفر جمعیت است. شهر زهک مرکز شهرستان زهک در 220 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده و یکی از شهرستان های پنجگانه سیستان است
7316**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اشتغال محروميت زدايي زهك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات

قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه اطلاعیه داد که در یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.

 در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه که روز شنبه به ایرنا نمابر شده آمده است:به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سالجاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

tags # سیستان و بلوچستان ، تروریسم سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان توانمند در استقرار صنایع نیروگاهی
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات