Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@07:39:31 GMT

لوکیشن فیلم محمد رسول الله درعسلویه بازسازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۸۳۴۶

لوکیشن فیلم محمد رسول الله درعسلویه بازسازی می شود

به گزارش ایرنا، امید پارسایی فر روزشنبه درگفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به اتفاقات اخیر در ساحل بنود عسلویه و تخریب سوال برانگیز سازه ها و دکور فیلم تاریخی محمد رسول الله (ص) که از آثار ارزشمند و ماندگار تاریخ سینمای انقلاب اسلامی و جهان اسلام محسوب می شود، نامه نگارهایی دراین زمینه با منطقه ویژه اقتصادی انرژِی پارس انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در پیگیری ها توقف روند تخریب و بازسازی محیط یاد شده که ارزش های هنری و ظرفیت های فوق العاده برای استفاده در سایر آثار آیینی، نمایشی و سینمایی کشوراست، مورد تاکید قرار گرفت.
پارسایی فر ادامه داد: درپی این درخواست مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس روزجمعه گذشته در محل لوکیشن این فیلم در ساحل بنود حضور یافت وعلاوه بر بازدید میدانی دستورات لازم برای ترمیم آسیب های وارده به قسمت هایی از این لوکیشن صادرکرد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: دراین ارتباط بزودی با ترمیم این لوکیشن روستای بنود از استان بوشهر به عنوان یک قطب گردشگری تبدیل می شود.
سید پیروز موسوی افزود: از شروع ساخت این لوکیشن سازمان منطقه ویژه پارس نیز همراه بوده و با وجود آسیب های فراوان وارد شده به این اثر فاخر، بزودی علاوه بر جبران خسارت ها، با برنامه ریزی صحیح، این محل می تواند در جذب گردشگر و ایجاد اشتغال برای ساکنان روستا به عنوان منطقه ای پررونق میزبان گردشگران باشد.
تخریب بخشی از لوکیشن فیلم محمد رسول در2 هفته گذشته با واکنش های زیادی توسط دوستداران فرهنگ و هنر استان بوشهر مواجه شده بود که دراین ارتباط حوزه هنری با پیگیری های خود زمینه بازسازی محدوده تخریب شده توسط منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را فراهم کرد.
6043/7212
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان بوشهر انرژی انقلاب اسلامی جهان اسلام فرهنگ و هنر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در جهش تولید، گفت: باید در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب برای تحقق شعار سال، ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی ایجاد کرد تا مردم با آشنایی با قابلیت‌ها و توانمندی‌های تولیدی کشور، در سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی کسب و کارهای جدید و آینده‌دار مشارکت کنند.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور بستری مناسب برای معرفی توانمندی‌های ایران به بازارهای جهانی و انعقاد قراردادهای تجاری با خریداران بین‌المللی فراهم کرد.

وی گفت: برگزاری رویدادهای بزرگی چون نمایشگاه اکسپو و حضور فعال شرکت‌های ایرانی و همچنین استقبال شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه، سهم ایران در بازارهای صادراتی را افزایش خواهد داد، که این موضوع می‌تواند به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی کشور کمک بسیاری نماید.

احمدی با اشاره به ظرفیت‌های بالای کشورمان در حوزه‌های مختلف، به خصوص صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، خاطرنشان کرد: این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها می‌تواند برای سرمایه‌گذاران خارجی دارای جذابیت باشد، که بخشی از این قابلیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران و علاقمندان به سرمایه‌گذاری در ایران، عرضه شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اظهار امیدواری از افزایش سهم اقتصاد ایران در تجارت بین‌الملل، گفت: بخش زیادی از سرمایه‌گذاری کشور در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه عظیم پارس جنوبی واقع در عسلویه استان بوشهر ایجاد شده است، و حضور شرکت‌های فعال صنعتی منطقه پارس در این نمایشگاه، مورد استقبال سرمایه‌گذاران و تجار خارجی قرار گرفته است.

وی عسلویه و منطقه پارس جنوبی را یکی از منابع درآمدی و ارزآوری کشور برشمرد، و افزود: سرمایه‌گذاران و فعالان صنعتی منطقه پارس از فرصت‌های عرضه و معرفی خود در صنایع نمایشگاهی و برگزاری رویدادهای بین‌المللی برای توسعه اقتصادی و تجاری خود بهره ببرند.

کد خبر 6096854

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • امروز سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع)است، صلاله ای پاک از رسول الله
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • عمارت «شجاع‌السلطنه» بهار در دو قدمی تخریب
  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است