Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدحسین اسحقی  در خصوص همت شهرداری تبریز برای آسفالت مناطق مختلف شهر و خیابان ها گفت: امسال آسفالت ریزی صرفا به شکل رویه و سطحی نبود و ابتدا آسفالت تراشی انجام و آسفالت قبلی به صورت کامل برداشته شد و بعداز زیرسازی اصولی آسفالت جدید انجام شد.

وی ادامه داد: تمام کارگاه های امانی امسال مجهز به کاتر و غلتک ۲ تنی ماشینی شد که به لحاظ کمی و کیفی شاهد تحول اساسی در تولید و توزیع آسفالت در سطح شهر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسحقی از ارتقای کیفیت اجرای آسفالت در تبریز به همت شهرداری تبریز خبر داد و افزود: امسال بیش از ۱۴۰ هزار تن آسفالت توسط کارخانجات سازمان عمران شهرداری تبریز تولید و در مناطق مختلف توزیع شده است.

اسحقی سپس با اشاره به پروژه احداث مسیر جدید اتصال باسمنج به دروازه تهران افزود: این مسیر جدید به طول ۴۰۰ متر و عرض ۱۸ متر توسط منطقه ۲ شهرداری تبریز انجام شد و مسیر باسمنج و کوی خورشید را به دروازه تهران متصل می کند و هم اکنون به صورت کامل عملیات احداث آن به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه خیابان ۵۵ متری ارتش امروز افتتاح می شود، افزود: هزینه اجرای این پروژه ۲۶.۵ میلیارد ریال و هزینه تملک آن۲۰۰ میلیارد ریال بوده است. طول پروژه ۵۵۰ متر و عرض آن ۵۵ متر است.

اسحقی گفت: در این پروژه توجه ویژه ای نیز به فضای سبز داشته ایم به طوری که حدود ۱۰ هزار متر مربع فضای سبز در طول مسیر ایجاد شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهرداری فضای سبز برنا تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی سقائیان‌نژاد پیش از ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: در دهه کرامت بالغ بر ۶۵ موضوع در ستاد شهرداری قم برنامه ریزی شده است و افتتاح چند هزار میلیارد پروژه از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

شهردار قم اضافه کرد: برگزاری نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی استان قم از جمله برنامه‌های شهرداری در دهه کرامت می‌باشد.

سقائیان نژاد خاطرنشان کرد: کرامات و برکات شهرهای مقدس مشهد و قم بواسطه دوبارگاه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است.

کد خبر 6092196

دیگر خبرها

  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران