Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان سلیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تراکتورسازی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم و با نتایج چند وقت اخیر توانستیم به کورس قهرمانی اضافه شده و به صدر جدول برسیم و امیدوارم با ادامه این روند در پایان فصل بهترین جایگاه ممکن را در اختیار داشته باشیم و هواداران را خوشحال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد بازی با پدیده گفت: جا دارد به آقای گل‌محمدی و تیم خوبش تبریک بگویم چرا که بازی خیلی خوبی مقابل ما انجام دادند و یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستند. ما برای بسته نگه داشتن دروازه مقابل پدیده خیلی تلاش کردیم و خدا را شکر موفق شدیم.

مدافع تراکتورسازی در مورد برتری مقابل سومین تیم مدعی در ورزشگاه یادگار عنوان کرد: ما در خانه خودمان نباید به تیمی امتیاز بدهیم، چه رقیب نزدیکمان باشد چه تیم پایین جدولی باشد. هواداران خیلی در این مدت به کمک ما آمدند و خوشحالم که آنها را راضی به خانه می‌فرستیم.

سلیمی در مورد صدرنشینی تراکتورسازی هم گفت: در این مقطع به صدرنشینی فکر نمی‌کنیم چرا که فاصله تیم‌ها نزدیک است و با یک نتیجه ممکن است یک تیم چند پله بالا برود یا پایین بیاید و مهم رتبه‌ای است که در پایان فصل داریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه‌ای در خور هواداران کسب کنیم.

وی در مورد آمار خوبش در عدم دریافت کارت زرد در فصل جاری و فصل گذشته هم خاطرنشان کرد: من تمرکز زیادی روی هر بازی می‌گذارم و تمرینات زیادی انجام می‌دهم که در زمین حرکت اضافی نداشته باشم و با یک تصمیم اشتباه باعث نشوم تیمم متضرر شود. دوست ندارم به دلیل کارت گرفتن و محرومیت من باشگاهم متضرر شود و برای همین تا به حال در 2 فصل اخیر کارتی نگرفته‌ام.

مدافع تراکتورسازی در مورد اینکه به خاطر کارت نگرفتن به او لقب فلیپ لام داده‌اند گفت: به من لقب فلیپ لام نداده‌اند و خواهش می‌کنم من را با او مقایسه نکنید چرا که لام یک اسطوره است و از بزرگان فوتبال دنیاست.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال ایمان سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان

عارف آقاسی پیش از دیدار با استقلال به ترکیب اصلی تراکتور بازگشت.

به گزارش ورزش سه، عارف آقاسی مدافع تیم تراکتور پس از تعویض عجیب در بازی با ذوب آهن و پشت سر گذاشتن محرومیت یک هفته‌ای به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و در بازی مقابل ذوب آهن به میدان رفت.

او در بازی هفته بیست و سوم در لیگ برتر مقابل ذوب آهن خمس را خشمگین کرد و خیلی زود از ترکیب این تیم خارج شد و در بازی بعد هم به دلیل محرومیت در ترکیب این تیم حضور نداشت.

آقاسی در بازی با ذوب آهن 120 دقیقه در زمین حضور داشت و پنالتی خود را هم به زیباترین شکل ممکن به گل تبدیل کرد و در پیروزی این تیم تاثیر گذار بود.

او در نیمه دوم بازی با حرکتی تکنیکی درون محوطه جریمه تراکتور مهاجم ذوب آهن را از جریان مسابقه خارج کرد و توپ را به تسلط تراکتور درآورد و مورد تشویق نیمکت نشینان این تیم قرار گرفت و ورزشگاه را هم تحت تاثیر قرار داد، در حالی که کورس سریعی بین او و مهاجم ذوب آهن بود با پشت پا توپ را به عقب انداخت و با چرخش سریع توپ را به سود تیم خود در اختیار گرفت.

بازگشت مدافع تاثیرگذار تراکتور که در نیم فصل نخست عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت پیش از بازی با استقلال یک اتفاق جالب خواهد بود، مدافع مورد علاقه در دیدار حساس مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت و انگیزه‌های خود را دنبال خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جواد نکونام: هواداران ببخشند رفتار نکونام کودکانه است!

دیگر خبرها

  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • مطهری: این یک استارت دوباره است