Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:06:49 GMT

۱۷۵۰۰ امدادگر در طرح نوروزی هلال احمر فعالیت می کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۸۶۱۱

۱۷۵۰۰ امدادگر در طرح نوروزی هلال احمر فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر پیوندی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران درمحل پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر شهرستان ابهر، به آغاز طرح نوروزی امداد و نجات هلال‌احمر اشاره کرد و گفت: در سطح کشور ۱۷ هزار و ۵۰۰ امدادگر و داوطلب در طرح نوروزی هلال‌احمر فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۱۲ هزار نفر داوطلب و ۵ هزار و ۵۰۰ نفر امدادگر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌احمر از ۲۵ اسفندماه شروع و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کشور با بیان اینکه هزار و ۴۲ پایگاه سیار، موقت و ثابت برای اجرای طرح پیش‌بینی‌شده است، گفت: در این میان ۳ هزار و۵۰۰ دستگاه خودرو نجات، آمبولانس و خودرو کمک دار و غیره در این طرح به‌کارگیری می‌شود.

پیوندی تأکید کرد: در پایگاه‌های ورودی و خروجی هلال احمر هزار و ۲۲۶ جوان امدادگر کار فرهنگی را بر عهده دارند و خیمه‌های نماز و فضای دوستدار کودک برای مسافران پیش‌بینی‌شده است.

وی بابیان اینکه طی سال گذشته ارائه خدمات به مسافران توسط هلال‌احمر کم بود، ابراز کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود مسافرت‌ها افزایش یابد و به‌تبع ارائه خدمات هم به‌تبع رشد خواهد داشت و به همین علت ناوگان و تجهیزات هلال‌احمر سه درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال حمر کشور گفت: تمام تجهیزات هلال‌احمر به کار گرفته شده تا وقوع تصادفات کاهش‌یافته و خدمات بهتری هم به مسافران ارائه شود.

کد خبر 4569202

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عید نوروز علی اصغر پیوندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: پایگاه گدار کبک و پایگاه نگین جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن ۱۴ اردیبهشت و به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان روز پرکاری را داشتند.
کیانی افزود: تیم عملیاتی گدار کبک در ساعت ۱۵:۳۰ پس از کسب خبری مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده در حوالی چشمه زینل بلافاصله به منطقه اعزام شده و خانواده گرفتار در گل و لای را به مکان امن انتقال داد.
وی ادامه داد: تیم پایگاه نگین در ساعت ۲۰:۳۰ برای کمک به خانواده ای گرفتار به دشت کوثر حوالی گردنه حلوایی اعزام شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: در ساعت ۲۱:۱۸ تیم گدار کبک برای کمک به دو خانواده عشایری گرفتار در سیلاب به منطقه شمس آباد اعزام شد.
کیانی افزود: تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن تا پایان ۱۴ اردیبهشت ماه به ۱۶ نفر امداد رسانی کردند.
وی ادامه داد: در این عملیات ها ۳ دستگاه آمبولانس، به همراه ۱۰ نفر نجاتگر حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت