Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:06:42 GMT

1908 نفر در مینودشت شاغل شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۸۹۳۹

1908 نفر در مینودشت شاغل شدند

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار مینودشت از ایجاد اشتغال برای 1908 نفر در ادین شهرستان واقع در شرق گلستان در سال جاری خبر داد و گفت: این مقدار 8 درصد بیش از تعهد این شهرستان برای ایجاد شغل در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدرضا طباطبایی روز شنبه و در آخرین جلسه شورای اداری مینودشت در سال 97 اظهار داشت: سطح تعهد شهرستان در راستای ایجاد شغل 1760 نفر بود که با همکاری دستگاه ها،مدیران و مسئولان منطقه توانستیم از آن فراتر رفته و با راستی آزمایی و مشاهدات دقیق میدانی، 1908 نفر ایجاد شغل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در حوزه اشتغال و اقتصاد پیشرفت های چشمگیری در سطح شهرستان حاصل شده است، افزود: در ابتدای برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی مدیریت استان، سقف تسهیلات اعطایی به این شهرستان مبلغ 70 میلیارد ریال بود که با فعالیت بی وقفه و مستمر توانستیم 190 میلیارد ریال جذب تسهیلات داشته باشیم که اتفاق قابل توجهی در حوزه اقتصادی منطقه است.
فرماندار مینودشت با تشرح اقدامات انجام شده در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان برای ایام نوروز، گفت: کارهای مناسبی حضور گرشگران و استفاده آنان از امکانات شهرستان صورت گرفته و در کنار آن نیاز است که دستگاه هایی نظیر اورژانس و راهداری در زمینه ایجاد بستر های مناسب در جاده ها و جهاد کشاورزی در زمینه تنظیم مناسب بازار از دغدغه های مردمی بکاهند.
وی خطاب مدیران و مسئولان ادارات تصریح کرد: ادارات با توجه به تعطیلات پیش رو به مسائل امنیتی و انتظامی توجه ویژه نمایند تا از از بروز اتفاقات ناگوار و سرقت جلوگیری شود.
فرماندار شهرستان مینودشت با اشاره به تعطیلات پیش رو گفت: بانک ها نیز برروی دستگاه های خودپرداز خود نظارت داشته باشند تا مردم در ایام تعطیل دچار نگرانی در خصوص کمبود نقدینگی نشوند.
شهرستان مینودشت با بیش از 81 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
9433/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اشتغال مينودشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار نیمروز با بیان این خبر گفت: پس از اعلام مفقودی این دو کودک در روز یکشنبه تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش و اورژانس به عملیات جستجو و نجات پرداختند.
امینی راد افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر و تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز بیان کرد: صبح امروز با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، با کمک پهباد‌های ارتش عملیات جستجو به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • (تصاویر) ارتفاعات برفچال، شهرستان مینودشت
  • ارتفاعات برفچال مینودشت در استان گلستان
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت