Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معترضان فرانسوی موسوم به جلیقه زرد برای هجدهمین شنبه متوالی در اعتراض به سیاست‎های دولت امانوئل مکرون به خیابان‌های این کشور سرازیر شدند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، معترضان جلیقه زرد فرانسوی برای هجدهمین شنبه متوالی در پاریس به خیابان‌ها آمدند.
به گزارش اسپوتنیک، در آخرین روز از فرصت "گفتگوی ملی" ۹۰ روزه «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه، معترضان فرانسوی برای برگزاری دور جدیدی از تظاهرات همگان را فراخواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شنبه گذشته، صد‌ها نفر از معترضان فرانسوی هفدهمین تظاهرات اعتراضی خود را با تجمع در مقابل کاخ «شارل دوگل» برگزار کردند.
پلیس فرانسه برای متفرق کردن معترضان از اطراف الیزه از ماشین آبپاش استفاده کرد.
اعتراضات گسترده موسوم به جلیقه زرد‌ها در فرانسه از ۱۷ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۶ آبان) در اعتراض به تصمیم دولت برای افزایش مالیات بر سوخت آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرانسه جلیقه زردها در فرانسه جلیقه زردها شنبه اعتراضات مردمی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست

رسانه‌های محلی در فرانسه گزارش داده‌اند که دانشجویان این کشور نیز دوست دارند تظاهرات ضد صهیونیست در دانشگاه‌هایشان مانند آمریکا گسترده شود.

به گزارش ایسنا به نقل از فرانسه ۲۴، خبرنگاران محلی در پاریس گزارش داده‌اند که دانشجویان پایتخت نشین فرانسه امیدوارند موجی از اعتراضات حمایت از فلسطین را در سراسر فرانسه به راه بیندازند.

دانشجویان یکی از برترین دانشگاه‌های فرانسه و جهان که در پاریس قرار دارد، علیرغم تعطیلی تظاهراتشان که چهارشنبه شب توسط پلیس اتفاق افتاد، همچنان به دنبال تظاهرات و اعتراض به جنگ غزه هستند. 

دانشجویان این دانشگاه می‌خواهند موجی از اعتراضات گسترده را در سراسر دانشگاه‌های فرانسه به راه بیندازند و اکثر تظاهرکنندگان خواستار آتش‌بس فوری هستند.

این دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فرانسه ۲۴ اعلام کردند که دوست دارند صدای اعتراض آنها هم مانند دانشجویان آمریکا به گوش جهانیان برسد و آنها هم به اندازه دانشجویان آمریکا در این سیل اعتراضات ضد صهیونیست سهیم و موثر باشند. 

دانشجویان دانشگاه سوربن در شعارهای خود از دولت فرانسه میخواهند که به کمک مردم فلسطین بروند و از نهادهای بین‌المللی خواستار توقف بمب‌گذاری‌ها در غزه شدند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند
  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • ببینید | واکنش انتقامی امانوئل مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • (ویدئو) امانوئل مکرون پا به توپ شد