Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  براتعلی دیانت رئیس اداره بهزیستی قوچان گفت: این طرح با هدف ارائه آموزش‌های اساسی به جوانان در شرف ازدواج و نیز فعالیت اورژانس اجتماعی در ارتباط با زوج‌های متقاضی، اجرا می‌شود.

وی تعداد افرادی را که پارسال در مراجعه به اورژانس اجتماعی بهزیستی قوچان متقاضی طلاق بودند، ۷۸۹ زوج اعلام کرد و تصریح کرد: امسال در پی برگزاری نشست‌های آموزشی برای این تعداد، متقاضیان به ۴۸۴ زوج کاهش یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره بهزیستی قوچان همچنین به اجرای طرح "نفقه و تمکین" از آبان گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: در این چارچوب زوج‌های متقاضی نفقه یا تمکین، پیش از ارجاع به دادگستری زیر نظر بهزیستی قرار می‌گیرند تا اختلافاتشان توسط مددکار و مشاور رفع شود.

دیانت افزود: براین اساس ۵۰ درصد موارد اختلافی زوج ها، رفع و سازش میان آن‌ها برای ادامه زندگی، حاصل شد.

انتهای پیام//ف. ص
۵۰ درصد موارد اختلافی زوج‌ها در قوچان به رفع و سازش می‌انجامد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج و طلاق مسائل زناشویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: در سال ۱۴۰۲، ۱۳۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، نگار خوشنویس اظهار کرد: در سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که از این تعداد ۳۵۹۲ نفر زن و ده هزار و ۸۶ نفر مرد بوده است.

وی افزود: به‌طور میانگین بیشترین مراجعین در تیرماه با ۱۵۴۷ نفر و کمترین مراجعین مربوط به اسفند ماه با ۷۷۰ نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: با توجه به آمار استان تعداد مراجعین نزاع نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که حدوداً ۱۴ هزار نفر بوده است، حدود ۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

خوشنویس بیان داشت: بیشترین دلیل مراجعه به مراکز پزشکی قانونی استان و حتی کشور نزاع و درگیری است و افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضائی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آن‌ها گواهی صادر می‌شود.

کد خبر 750901

دیگر خبرها

  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری