Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@04:35:59 GMT

آغاز طرح نوروزی پلیس در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۹۴۸۱

آغاز طرح نوروزی پلیس در سمنان

طرح نوروزی پلیس راه استان سمنان از امروز در همه جاده های این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، فرمانده انتظامی استان سمنان در مراسم آغاز رزمایش نوروزی پلیس و دستگاه‌های امدادی استان سمنان با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس تا 15 فروردین 98 ادامه دارد گفت: در این طرح حدود پنج هزار نفر از افراد نیروی انتظامی استان سمنان به مردم خدمت رسانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار «روح الامین قاسمی» با اشاره به اینکه این طرح پلیس راه با شعار پرهیز از خطر آرامش در سفر،از امروز آغاز شد افزود: 90 تیم پلیس راه در سطح جاده های استان سمنان به صورت مستقر و سیار تردد را کنترل می کنند.

 

وی گفت : پلیس برای تامین امنیت مردم در پایان سال و نوروز 98 طرح های متنوعی دارد و یکی از این طرح ها با عنوان استقبال از بهار در بازار و مراکز خرید اجرا می شود.

 

به گفته قاسمی، در این طرح، پلیس به صورت محسوس و نا محسوس برای برقراری تامین نظم و امنیت تلاش می کند.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان، از آمادگی نیروهای انتظامی و امدادی برای برگزاری این رزمایش عملیاتی ویژه نوروز ۹۸ خبر داد و بیان کرد: این طرح تا ۱۸ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و در آن بیش از پنج هزار نیروی پلیس به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

وی افزود: در طرح نوروزی ۹۸ پلیس و دستگاه‌های امدادی در استان سمنان تمهیدات خوبی را برای رفاه حال مسافران اندیشیده‌اند که از جمله آن‌ها استقرار ۱۵۰ ایستگاه پلیس سیار و ثابت در جاده‌ها است.

قاسمی با بیان اینکه ۱۵۰ دوربین ثبت تخلفات در راه‌های استان سمنان فعال خواهند بود، گفت: ۳۰۰ تیم پلیس انتظامی و راهور ویژه طرح نوروزی در سراسر استان به کار گرفته شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان، افزود: عملیات انتظامی یکی از پر حجم‌ترین و بزرگ‌ترین عملیات‌های خدماتی و ترافیکی سال است که با همکاری سایر دستگاه‌های امدادی و اجرایی اجرا می‌شود اما به هر روی، نیروی انتظامی با هدف روان‌سازی ترافیک و تأمین امنیت بیشترین حضور را در نقاط استان سمنان خواهند داشت.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان خبرگزاری شبستان اردوهای راهیان نور گام دوم انقلاب کانون های فرهنگی هنری مساجد مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع آغاز طرح نوروزی فرمانده انتظامی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید امیر حسین موسوی ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر انتقال مواد مخدر از استان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از این بود که خودرو حامل مقادیری تریاک از استان‌های شرقی به سمت تهران در حرکت است.

وی ضمن بیان اینکه پس از مشخص شدن زمان، مکان تحویل و نحوه انتقال هماهنگی‌های لازم به انجام رسید، افزود: با اقدامات هوشمندانه پلیس خودرو دنا شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان ضمن بیان اینکه خودرو دنا در گردنه آهوان محور دامغان_سمنان توقیف شد، ابراز داشت: در بازرسی از خودرو چهار کیلو و ۷۷۳ گرم تریاک کشف شد.

موسوی ضمن بیان اینکه با کشف محموله راننده و سرنشین دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده این افراد تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع شد.

وی ضمن بیان اینکه در این مأموریت یکی از مهره‌های توزیع مواد مخدر در کشور دستگیر شد، افزود: انهدام شبکه قاچاق مواد مخدر اقدام مهمی که پلیس برای پیشگیری از آسیب اجتماعی در رأس برنامه‌های خود دارد.

کد خبر 6087607

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • آغاز رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد