Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@12:50:16 GMT

یادواره شهدای والامقام شهرستان بیله‌سوار برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۹۷۴۰

یادواره شهدای والامقام شهرستان بیله‌سوار برگزار شد

یادواره شهدای والامقام شهرستان بیله‌سوار در مسجد صاحب‌الزمان بیله‌سوار با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد. ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یادواره شهدای والامقام شهرستان بیله‌سوار در مسجد صاحب‌الزمان بیله‌سوار با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار و یاد و خاطره شهیدان گرامی داشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله‌سوار در این یادواره با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوض زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره شهدا تجلیل و تکریم مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معنویت در جامعه است.

یادواره شهدای اردبیل برگزار شد   یادواره شهدای مشگین‌شهر برگزار شد   سالانه بیش از 2 هزار یادواره شهید در یزد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام احمد سعادتی بیان کرد: شهدا با مردانگی و شجاعت با نثار جان خود، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب را حفظ کردند و در حال حاضر به برکت خون شهداست که ما در امنیت و آرامش کامل زندگی می‌کنیم و دشمنان خود را به برکت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و روحیه شهادت طلبی برگرفته از مکتب عاشورا شکست داده‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر جنگ، جنگ تفکر و اندیشه است و دشمنان ایران اسلامی با جنگ نرم سعی در به انحراف کشیدن آرمان‌ها و اهداف شهدا هستند و ما باید با بصیرت و معرفت از اهداف و آرمان‌های شهدا مراقبت کنیم.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیله‌سوار نیز در این یادواره اظهار کرد: یادواره شهدا یادآور رشادت‌ها، گذشت، فداکاری‌ها و ایثارگری‌هاست و برپایی مراسم یادبود شهدا علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید می‌شود.

محمدعلی ماجدی تصریح کرد: تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه همه مردم و مسئولان است چرا که انقلاب اسلامی با شهادت پیروز شد با شهادت پیش رفت و با شهادت است که دستاوردهای خود را در جهان گسترش داد و تنها راه ادامه این فرهنگ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه پنجشنبه در جلسه هماهنگی و پشتیبانی برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان اظهار کرد: یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی استان است که در هشت روز مجموعه‌ای از برنامه‌های متنوع فرهنگی و ارزشی را شامل می‌شود.

وی افزود: از مجموعه مردمی برگزار کننده این یادواره می‌خواهیم با کار سپاری، دولت را نیز در این کار ارزش مند و مهم سهیم کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه دولت همواره پشتیبان و حامی گروه‌ها و تشکل‌های مردمی بوده است، گفت: در خصوص یادواره‌های مردمی شهدا نیز همه مدیران مشتاقانه با تمام ظرفیت، تجهیزات و امکانات خود پای کار خواهند بود.

وی یادآور شد: این فرمایش مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، اکنون که با هجمه‌های بی‌سابقه و همه جانبه تبلیغات سو رسانه‌ای و فرهنگی مواجه هستیم، بیش از همیشه ملموس است.

مهاجر اظهار کرد: عملیات وعده صادق پاسخ دندان شکن به تعرض رژیم صهیونیستی به خاک ایران اسلامی بود. افکار، اذهان، باورها و اعتقادات جوانان و نوجوان نیز مورد هجوم و تعرض دشمنان قرار دارد که باید برای آن پاسخ مناسب داشته باشیم.

وی افزود: یادواره شهدا و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند مقابله‌ای با جنگ نرم دشمنان و پاسخی به تعرض به اذهان افکار و اعتقادات جامعه و جوانان ایران اسلامی باشد.

کد خبر 6088786

دیگر خبرها

  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا