Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@09:57:31 GMT

توسعه همه‌جانبه در گرو همکاری تشکل‌هاست

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۹۸۲۳

توسعه همه‌جانبه در گرو همکاری تشکل‌هاست

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، علی زینی‌وند، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار امروز، 25 اسفندماه در چهارمین اجلاس استانی نماز با محوریت شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز، گفت: هر اقدام تبلیغی بدون پژوهش مبتنی بر شناخت دقیق جامعه هدف، امکان‌پذیر نخواهد بود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان امروز در دنیا نامی برجسته است، افزود: استان ما ویژگی‌های بی‌نظیری دارد که آن را نسبت به سایر مناطق برجسته می‌کند؛ ظرفیت‌های نهفته بسیاری وجود دارد که متأسفانه بالقوه مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار بیان کرد: استان سیستان و بلوچستان نیاز به توسعه همه‌جانبه دارد و توسعه همه‌جانبه در گرو همکاری تشکل‌های سیاسی و نقش‌آفرینی مردم، به‌ویژه قشر جوان و تحصیلکرده است.
وی ادامه داد: امروزه دولت‌ها نمی‌توانند به تنهایی بار توسعه را به دوش بکشند، بلکه باید زمینه را برای حضور و نقش‌آفرینی جوانان آماده کرد.
زینی‌وند اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در انتخاب ائمه جمعه استان‌ها، مسئله جوان‌گرایی را مدّ نظر قرار داده‌اند، این باید برای ما الگو باشد و به جوانان اعتماد کنیم، همان‌طور که معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب نیز تأکید کردند.
وی افزود: باید جوانان را دعوت کرد، از ایده‌ها و نظرات آنان استفاده کرد؛ انرژی نهفته جوانان را تشکل‌ها می‌توانند تجمیع کرده و در راه خدمت به مردم، مورد استفاده قرار دهند.
این مقام مسئول بیان کرد: در دنیای امروز دیگر کار فردی جواب نمی‌دهد، باید در قالب گروه‌ها و تشکل‌های مختلف فعالیت کنیم تا انرژی ما در مسیر درست مصرف شود.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار با اشاره به اینکه امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم، اظهار کرد: نقش استان سیستان و بلوچستان در بی‌اثر کردن تحریم‌ها می‌تواند بی‌نظیر باشد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا توسعه پایدار بیانیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته عقیدتی سیاسی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سردار فقيري جانشين فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست خبري با اصحاب رسانه، گفت: گفت: این برنامه ها با موضوع های فرهنگي، هنري، ورزشي برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • آغاز هفته عقیدتی سیاسی
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند