Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:07:03 GMT

دو مدال طلا و یک نقره برای شاهین نجومی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۹۸۹۱

دو مدال طلا و یک نقره برای شاهین نجومی

بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ WPKA کشور در سال 97 در استایل های: سمی کنتاکت، لایت کنتاکت، فول کنتاکت، لوکیک و فرم با حضور قهرمانان سراسر کشور به مدت سه روز در تهران برگزار شد و برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس این گزارش در  جریان بیست و پنجمین دوره از مسابقات انتخابی تیم کینگ بوکسینگ ایران برای حضوردر رقابتهای جهانی کیک بوکسینگ سال 2019 یونان ، شاهین نجومی رزمی کار با تجربه کشور با کسب دو مدال طلا و یک نقره درخشش ویژه ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجومی که در این مسابقات با هدایت و مربیگری استاد بزرگ، مجتبی آزادیان به مقام های یاد شده دست یافت گفت:  مسابقات امسال به لحاظ کیفی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و رزمی کاران با تجربه و پرقدرتی از سراسر کشور در این رقابتها شرکت داشتند و به لحاظ فشردگی مسابقات توانستیم تجربه های بسیار خوبی را کسب کنیم.


شاهین نجومی که حضور در سینمای ایران را به عنوان بازیگر در فیلم سینمایی "آقای الف" در نقش مکمل مرد در کارنامه داشته در خصوص مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ گفت:جدی ترین آزمون من در این رشته کسب عناوین قهرمانی در مسابقات جهانی یونان است و با توجه به تیم خوبی که از درون مسابقات انتخابی ایران برگزیده شده تصور میکنم دستیابی به مقام قهرمانی این مسابقات در سال 2019 برای کشورمان قابل دسترس باشد.


وی اضافه کرد بلافاصله پس از پایان رقابتهای انتخابی در ایران، تمریناتمان را برای حضور در رقابتهای یونان به صورت فشرده زیر نظر استاد بزرگ مجتبی آزادیان که معتقدم عالیجناب ورزشهای رزمی ایران است،آغاز کرده ام و امیدوارم تیم منتخب ایران با قهرمانی در این مسابقات عیدی خوبی در سال 98 به مردم کشور بدهد.


 

کیک بوکسینگ رزمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کیک بوکسینگ رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شد.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا