Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق میلان و تیم ملی برزیل به زودی خود را از تیم چینی بازخرید می کند.

طرفداری- الکساندر پاتو، مهاجم 29 ساله برزیلی سابق میلان که دو سال است در باشگاه تیانجین چین توپ می زند، به زودی رسما از این تیم جدا می شود.

در ژانویه، شو یوهوی، مالک باشگاه تیانجین کوانجین چین به علت اختلاس و پولشویی دستگیر شد و نام باشگاه به تیانجین تیانهای تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از آن زمان، باشگاه تیانجین تیانهای با مشکلات مالی شدیدی روبرو شده و بازیکنان دستمزدی از آن زمان دریافت نکرده اند. به همین علت پاتو، ستاره تیانجین در تعطیلات سوپرلیگ چین به طور اختصاصی در برزیل تمرین کرد. امروز نیز پاتو با لباس شخصی در تمرینات تیمش حضور یافت و حاضر به تمرین نشد. گل بین الملل گزارش می دهد که پاتو قصد دارد خود را از باشگاه تیانجین تیانهای بازخرید کند و رسما از این تیم جدا شود. پاتو همچنین تمام اسامی و عکس های مربوط به این باشگاه چینی را از شبکه های اجتماعی اش پاک کرده و به زودی این تیم را ترک می کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل حکشتی به زودی در دستان تامین‌اجتماعی؟!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | در تاریخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، شرکت کشتیرانی‌ ج.‌ا.‌ایران با افشایی بر روی کدال، خبر از واگذاری ۱۷ درصد از سهام مالکیت خود توسط دولت به سازمان تامین اجتماعی خبر داد؛ اگرچه موضوع در نگاه اول ساده به‌نظر می‌رسد ولی سهامداران حکشتی نباید از این مسئله به سادگی عبور کنند! امّا چرا؟! ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J04

دیگر خبرها

  • وقتی آلفونسو دیویس پیش از ورود به زمین به اشتباه پیراهن الکساندر پاولوویچ را برتن می کند! / فیلم
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود
  • کنترل حکشتی به زودی در دستان تامین‌اجتماعی؟!
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • صنایع عسلویه مشکلات شدید ترافیکی برای «شیرینو» به وجود آورده است
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ