Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:22:57 GMT

۲۸۰ پزشک گلستانی در ایام نوروز خدمات رسانی خواهند کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۰۴۳۵

۲۸۰ پزشک گلستانی در ایام نوروز خدمات رسانی خواهند کرد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس بدخشان، ظهر شنبه در مراسم افتتاحیه دبیرخانه کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات نوروز دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار کرد: همه ساله برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی از سوی وزارت بهداشت ابلاغ و توسط دانشگاه علوم پزشکی اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه در ستاد تسهیلات نوروزی فعالیت حوزه بهداشت از ۲۰ اسفند آغاز و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد، افزود: حوزه درمان از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین به مسافران نوروزی خدمات ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در ایام نوروز امسال اکیپ های زیادی به طور کامل از فعالیت های ستاد تسهیلات نوروزی بازرسی خواهند کرد.

وی با بین اینکه امسال مشکلات کمتری در خصوص پذیرش بیماران خواهیم داشت، یادآور شد: در ایام نوروز امسال هر روز شاهد حضور یکی از معاونین جهت هدایت کارها در ستاد خواهیم بود.

بدخشان خاطرنشان کرد: ۲۸۰ پزشک متخصص و عمومی در مراکز درمانی گلستان مستقر خواهند شد تا در صورت نیاز به مردم خدمات لازم ارائه کنند.

کد خبر 4569319

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ستاد تسهیلات نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد


با توجه به وقوع بارش های اخیر و هشدارهای هواشناسی،  ستاد بحران شهرستان تفتان همچنان در حالت آماده باش قرار دارد و عملیات، پاکسازی و لایروبی معابر و کانالهای هدایت آب های روان در جهت کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر در حال اجرا است.

اکیپ ‌های خدمت رسانی ستاد بحران متشکل از نیروهای فعال در واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و غیره در چند نقطه شهر و بخش های تابعه و در دو شیفت خدمت رسانی خواهند کرد.

در جلسات ستاد بحران شهرستان تفتان گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و  دفتر ستاد مدیریت بحران  شهرداری تماس بگیرند.

از شهروندان شهرستان انتظار می رود از حضور و تردد در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری