Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف شهرکرد گفت: مردم چهارمحال و بختیاری نگران کمبود کالا و مایحتاج نباشند چرا که ذخیره کالا در استان وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نجف کریمی رئیس اتاق اصناف شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد : واحدهای صنفی از یک ماه پیش از نوروز در آستانه سال جدید فعال تر شده اند و هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی، ممکن است قیمت ها پایین و بالا داشته باشد اما کمبود در هیچ بخشی وجود ندارد.

وی افزود: هم اکنون گوشت قرمز و سفید به میزان کافی در بازار وجود دارد اما مردم بدنبال قیمت پایین تر هستند، برای همین صف های فروش کالاهای اساسی افزایش پیدا کرده است.

کریمی افزود: رضایت مردم در بازار شب عید از وظایف کسبه است.

به گفته وی، در مقطع کنونی قیمت اجناس و کالاهای اساسی به روز شده و نمی توان قیمت امروز را با گذشته و حتی فردا مقایسه کرد.

کریمی افزود: به منظور ایجاد تعادل و کاهش قیمت گوشت قرمز در استان با هماهنگی دادستانی درخواست ورود دام زنده از استان های فارس، لرستان و خراسان جنوبی انجام شده است.

بگفته وی، با ورود دام زنده به استان و توزیع بین واحدهای صنفی قیمت گوشت روند کاهنده پیدا خواهد کرد.

وی دلیل افزایش قیمت گوشت را کم بودن دام زنده سبک در کاروانسراها عنوان کرد و گفت: درصد کمی از دامداران نیز دام زنده خود را برای افزایش قیمت در کاروانسراها نگهداری و از فروش دام ممانعت می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود

منصور پوریان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار جمعیت دام سبک نسبت به سال های پیش گسترده بوده که این امر نیازمند بازار مناسب است.

به گفته او، بنابر اعلام مرکز آمار جمعیت دام سبک ۷۲ میلیون راس و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که براین اساس کمبودی در عرضه گوشت نداریم.

پوریان از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز خبر داد و گفت: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته واردات گوشت گرم در سایر استان ها توزیع می شود به طوریکه واردات به ۶۰۰ تن در روز می رسد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: واردات و توزیع مناسب گوشت منجر به اشباع شدن بازار می شود که در نتیجه این امر موجب شده تا دام زیادی روی دست تولیدکننده بماند که صادرات دام سیاست مناسبی در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت محسوب می شود.

او با بیان اینکه واردات کماکان ادامه دارد، افزود: با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، روند کاهشی به خود می گیرد و قیمت ها متعادل می‌شود.

پوریان گفت: عرضه گسترده دام زنده داخلی در نهایت منجر به دستیابی به قیمت واقعی گوشت قرمز تولید داخل می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳