Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر عزیز حبیبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: با بهره برداری از این پروژه ها تحول بزرگی در دانشگاه محقق اردبیلی به لحاظ افزایش فضای آموزشی و فرهنگی ایجاد خواهد شد.
وی اظهار داشت: امسال به ارزش 100 میلیارد ریال پروژه در دانشگاه محقق اردبیلی اجرا و به بهره برداری رسیده که در مقایسه با سال های گذشته افزایش چشمگیری دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیبی گفت: احداث استخر دانشگاه با زیر بنای 2 هزار و 200 متر مربع مطالعه و در مرحله انتخاب پیمانکار است و پیش بینی می شود بهار سال آینده عملیات اجرایی آن شروع شود.
رییس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به تجهیز و نوسازی خوابگاه های دانشجویی افزود: امسال برای نوسازی و تجهیز خوابگاه شهید رحیمی هفت میلیارد و 500 میلیون ریال و برای نوسازی و تجهیز خوابگاه شماره 1 پسران دانشگاه چهار میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است .
وی بیان کرد:این دانشگاه در حوزه پژوهش دستاوردهای قابل توجهی داشته و تعداد مقالات چاپ شده استادان و دانشجویان آن در نشریات معتبر بین المللی نسبت به سال های گذشته 80 درصد رشد داشته است.
وی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی دانشگاه جامع محور است، گفت: کیفیت آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی در سطح بالایی قرار دارد بطوریکه پارسال میزان قبولی دانشجویان این دانشگاه در آزمون کارشناسی ارشد 41 درصد بوده که در مقایسه با سایر دانشگاه های معتبر کشور وضعیت خوبی دارد.
او اظهار داشت: این دانشگاه جزو موثرترین دانشگاه های رشته های مهندسی دنیا و جزو یک درصد دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی است که بیشترین مقالات را ارائه می کند.
دانشگاه محقق اردبیلی 11 هزار دانشجو در 226 رشته دارد که 59 رشته آن دکترای تخصصی است.
در حال حاضر 600 نفر در مقطع دکتری و سه هزار و 500 نفر نیز در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه تحصیل می‌ کنند.
7110/ 1257
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 دانشجو کارشناسی ارشد مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه محقق 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری