Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@14:12:58 GMT

توزیع میوه شب عید خلیل‌آباد در 10 مرکز شهری و روستایی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۰۷۵۵

توزیع میوه شب عید خلیل‌آباد در 10 مرکز شهری و روستایی

رئیس اداره تعاون روستایی خلیل‌آباد گفت: در راستای تنظیم بازار میوه شب عید، 10 مرکز عرضه در سطح شهرستان پیش‌بینی‌شده که فعالیت آن‌ها از 25 اسفندماه جاری آغاز و تا نیمه نخست فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس، با اعلام این خبر اظهار داشت: پرتغال و سیب که از ماه گذشته در سردخانه شهرستان ذخیره‌سازی شده است از امروز تا 15 فروردین در این مراکز شهری و روستایی شهرستان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه  توزیع میوه باهدف تنظیم بازار نوروزی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: میوه‌ها کیفیت بسیار عالی دارند و باید در نظر داشت که این میوه برای تأمین بازار نیست و توزیع میوه تنها برای تنظیم بازار و شکستن قیمت میوه صورت می‌گیرد.

رئیس اداره تعاون روستایی خلیل‌آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: در مراکز توزیع میوه ستاد تنظیم بازار عید، سیب با نرخ هر کیلو 70 هزار ریال و پرتقال نیز با قیمت هر کیلو 40 هزار ریال عرضه می‌شود.

وی از افزایش مراکز توزیع میوه شب عید در شهرستان خبر داد و اذعان کرد: 10 مرکز شهری و روستایی برای توزیع میوه در نظر گرفته شده که تعداد مراکز عرضه میوه ستاد تنظیم بازار عید نوروز در شهرستان باهدف رفاه حال شهروندان امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

قاسمی ادامه داد: به تمام روستاهایی که تعاون روستایی داشته باشند میوه حمل خواهد شد تا روستائیان برای تهیه میوه شب عید به خود روستا مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه در سال جاری خلیل‌آباد به‌عنوان میزبان 4 شهرستان هم‌جوار انتخاب‌شده است، عنوان کرد: در این زمینه خوشبختانه میوه موردنیاز 4 شهرستان به خلیل‌آباد از ماه گذشته حمل شده و اکنون در سردخانه شهرستان ذخیره‌شده است و مشکلی در بحث تأمین و توزیع میوه شب عید موردنیاز برای این 4 شهرستان وجود ندارد.

این مقام مسئول همچنین تشریح کرد: میوه نامحدود است و به‌اندازه نیاز مردم و بازار توزیع خواهد شد و در صورت نیاز می‌توان حتی از سردخانه‌های مجاور نیز تأمین می‌شود.

وی در پایان با اشاره به مراکز توزیع میوه تنظیم بازار در خلیل‌آباد، خاطرنشان کرد: میوه تنظیم بازار در 3 مرکز شهری خلیل‌آباد و کندر و همچنین 7 مرکز روستایی شامل دهنو، نصرآباد، بزنجرد، ارغا، مزده، سعدالدین و جابوز توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ‌از آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر خبر داد و گفت: پارک وانت‌های میوه‌فروش در معابر اصلی موجب ایجاد ترافیک و نارضایتی شهروندان شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سال‌هاست که معضل وانت بار‌های میوه فروش در خیابان‌های شهر سنندج علاوه بر نازیبا کردن چهره شهر، باعث ترافیک و حوادث رانندگی و گله‌مندی شهروندان شده است.

شهرداری سنندج سال گذشته چندین نقطه را برای مدتی کوتاه ویژه ساماندهی وانت‌بارها در نظر گرفت، ابتدا میوه‌فروشان از این طرح استقبال کردند اما پس از مدتی مجدداً در سایه عدم نظارت مسئولان متولی و استفاده غیرمجاز از معابر، به بهانه نبود درآمد و عدم خرید مردم، به محل‌های سابق خود از جمله بلوار 28 دی، بلوار آزادگان و مسیر بهاران بازگشتند و خیابان‌های سطح شهر را آشغال کردند.

 با افزایش گلایه‌های مردم و گزارشات و پیگیری‌های رسانه‌ای از معضلِ وجودِ وانت بار‌های میوه فروش در کنار خیابان‌های سطح شهر سنندج، مجدد مدیریت شهری پای کار آمده و از اجرای طرح ساماندهی در 11 نقطه از امروز خبر می‌دهد.

در همین زمینه؛ علی اصغری معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ‌از آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر خبر داد و اظهار داشت: پارک وانت‌های میوه‌فروش در معابر اصلی موجب ایجاد ترافیک و نارضایتی شهروندان شده است. 

وی گفت: به استناد تبصره یک بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها و با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و حمایت همشهریان طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروش به منظور کاهش ترافیک، ارتقای سیما و منظر سطح شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: وانت‌های میوه‌فروش در 11 نقطه سطح شهر شامل طرفین بلوار حمدی بهاران، پیاده‌رو بلوار ارشاد روبروی زندان، چهار راه حاجی‌آباد جنب مجموعه ورزشی و پیاده‌رو مربوطه، زمین روبروی تعویض پلاک (شهرک مولوی)،  شهرک زاگرس زمین پایین‌تر از درب خوابگاه دانشگاه کردستان، بلوار معلم نرسیده به شهرک بعثت بالاتر از پارک معلم و میدان 12 فروردین زمین روبروی سردخانه هدایت می‌شوند. 

وی بیان کرد: زمین حد فاصل میدان لیلاخ تا پل سنجرخان، زمین حد فاصل بلوار ساحلی از طرف سردخانه تا میدان لیلاخ، زمین پایین‌تر از میدان قانع بهاران و مخابرات و زمین روبروی پمپ بنزین ساحلی بطرف بلوار دادگستری از دیگر نقاط در نظر گرفته شهرداری سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر است. 

اصغری تصریح کرد: اگرچه مجموعه مدیریت شهری تمام ظرفیت‌های خود را در اجرای این طرح بکار می‌گیرد اما موفقیت این طرح نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف و مشارکت مردم و رانندگان وانت‌های میوه‌فروشی است. 

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار کرد: همکاری با نیروهای شهرداری در اجرای این طرح ضروری است و با کسانی که همکاری نکنند برخورد قانونی صورت می‌گیرد. 

حال باید منتظر ماند و دید که آیا مدیریت شهری که در انجام رسالت خود در حوزه‌های مختلف شهری ضعف دارد، می‌تواند بألاخره مطالبه چندین ساله مردم همان ساماندهی وانت‌های میوه فروش را در عمل اجرا و تداوم داشته باشد، خبرنگار تسنیم در گزارشات میدانی نحوه اجرای طرح را پیگیری و به اطلاع شهروندان می‌رساند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد