Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سردار مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی امروز در جمع خبرنگاران گفت: در راستای افزایش ایمنی جاده ها، روان سازی و کنترل ترافیک و کاهش تصادفات طرح ترافیکی نوروز ۹۸ از امروز با شعار " پرهیز از خطر، آرامش در سفر، نشاط بهاری و نظم و قانونمداری " در قالب رزمایش در سطح استان آغاز شد و تا ۱۷ فروردین سال جدید ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سردار خرم نیا به اجرای طرح ترافیکی نوروز ۹۷ نیز اشاره کرد و اظهار کرد: در نوروز ۹۷، ۱۶ نفر در جاده‌ها اثر تصادف فوت کردند که متاسفانه نسبت به نوروز ۹۶ با ۲۵ درصد افزایش مواجه بودیم.   وی در ادامه به آمار تصادفات برون شهری و درون شهری استان نیز اشاره کرد و افزود: از اول سال تا کنون در استان ۳۹۳ نفر در اثر تصادفات برون شهری فوت کردند که این آمار نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش داشت و ۱۲۰ نفر نیز در اثر تصادفات درون شهری فوت کرده بودند که در تصادفات فوتی درون شهری نسبت به سال گذشته ۶ در صد کاهش داشت. همچنین در این مدت ۹ هزار و ۱۴۴ نفر نیز بر اثر تصادفات مجروج شده بودند که نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش داشت.   سردار خرم نیا در ادامه به اجرای طرح " همسایه بانی " اشاره کرد و اظهار نمود: امسال برای اولین بار طرح " همسایه بانی " بصورت پایلوت در ایام نوروز با هدف افزایش امنیت و پیشگیری از سرقت منازل و خودرو‌های مردم با مشارکت‌های مردمی بویژه در نقاط و محلات جرم خیز استان اجرا می‌شود که در صورت نتیجه دادن از سال آینده بصورت کشوری اجرا خواهد شد.   وی اضافه کرد: در اجرای این طرح مردم یاور، حامی و پشتیبان پلیس خواهند بود و کسانی که در ایام نوروز به مسافرت نخواهند رفت و امین محله و مورد اعتماد مردم هستند، پلیس را همراهی خواهند کرد تا در صورت مشادهده هرگونه رفت و آمد مشکوک و یا رفتار مشکوک آن را به پلیس اطلاع بدهند تا به موقع از بروز جرایم پیشگیری شود.   وی جمع آوری معتادین متجاهر را در این ایام از دیگر اقدامات پلیس برای تامین امنیت و آرامش خاطر مردم در ایام نوروز عنوان کرد و اظهار نمود بخش عمده سرقت‌ها توسط این افراد انجام می‌شود و برای اینکه در سطح معابر نباشند پس از جمع آوری شدن در کمپ‌های مربوط به ماده ۱۵ و ۱۶ به مدت یک ماه نگهداری خواهند شد تا پس از ترک و اصلاح به جامعه برگردند.   انتهای پیام/م   طرح ترافیکی نوروز ۹۸ در آذربایجان غربی اجرا شد  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرمت و بازسازی مسجد تاریخی یوردشاهی ارومیه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی از مرمت و ساماندهی مسجد یوردشاهی ارومیه خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، مرتضی صفری با اعلام خبر آغاز مرمت مسجد تاریخی یوردشاهی ارومیه اظهار کرد: مرمت بخشی از نمای ضلع غربی و مرمت و ساماندهی نمای ضلع شمالی مسجد یوردشاهی ارومیه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این اقدامات زیر نظر کارشناسان مرمت و معماری این اداره‌کل انجام می‌شود، افزود: علاوه بر اقدامات مرمتی، تابلوها و مبلمان نامتناسب جلوی مسجد یوردشاهی نیز جمع‌آوری شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: مسجد یوردشاهی یک بنای تاریخی متعلق به دوره قاجار بوده و در سال‌های گذشته نیز اقدامات مرمتی از جمله اندودبرداری و اجرای نمای آجری ضلع غربی در این مسجد انجام شده است.

صفری ساماندهی بناهای تاریخی خیابان امام خمینی (ره) ارومیه را از اولویت‌های نخست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی دانست.

کد خبر 751583

دیگر خبرها

  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • آغاز مرمت و بازسازی مسجد تاریخی یوردشاهی ارومیه
  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور