Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:44:07 GMT

مهرداد محمدی، درخشان و فرصت سوز (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۱۳۷۰

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در روز درخشش خود چند فرصت عالی را از دست داد هرچند در کل نمایش درخشانی در ترکیب طلایی پوشان داشت.

به گزارش ورزش سه، مهرداد محمدی در بازی روز گذشته برابر فولاد در پست وینگر راست به میدان رفت و بارها با حرکات تکنیکی خود خط دفاع حریف را به هم ریخت و برای تیمش موقعیت سازی کرد.


در یکی از این صحنه ها  میلاد محمدی از سمت راست به پشت محوطه جریمه رفت  و شوت محکم و فنی او با برخورد به دست دروازه بان و تیر دروازه راهی بیرون شد تا بهترین موقعیت طلایی پوشان برای رسیدن به گل دوم از دست برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف  دیگر مهرداد محمدی یکی دو فرصت ایده‌آل را هم خودش از دست داد تا شاگردان امیر قلعه‌نویی فرصت رسیدن به سه امتیاز بازی را از دست بدهند و در دقایق پایانی گل مساوی را دریافت کنند.


 سپاهان دیروز با تساوی برابر فولاد به رده دوم جدول رده بندی سقوط کرد و موقعیت خوب خود برای قهرمانی را تا حدی از دست داد.

 

 

 

 

 

فولادمبارکه سپاهان مهرداد محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قحطی گل در دیار کویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و شمس آذر قزوین در چهارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹ یکشنبه ۱۶اردیبهشت در ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی سرد و کسل کننده گلی در برنداشت.

بازی ضعیف دو تیم حوصله تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بیننده های تلویزیونی را سر می برد و در نهایت هم هیچ یک موفق به گشودن دروازه یکدیگر نشدند.

بازی بیشتر در میانه های زمین جریان داشت و دو تیم به زیر توپ می زدند و رفع تکلیف می کردند.

تنها موقعیت خطرناک این دیدار را روبرتو تورس هافبک اسپانیایی سیرجانی ها خلق کرد جایی که در اواخر نیمه دوم روی یک ضربه ایستگاهی توپ را به تیر دروازه علیرضا جعفرپور کوبید تا آه از نهاد هواداران گل گهر بلند شود.

دیگر نکته این دیدار کم موقعیت اخراج معین قربانی بازیکن شمس آذر در واپسین ثانیه های بازی بود که شمس آذر را ۱۰ نفره و او را از حضور در دیدار بعد محروم کرد.

شمس آذر با این تساوی ۳۶ امتیازی شد تا در رده هفتم جدول رده بندی باقی بماند.

این تیم در هفته بیست و هفتم این رقابت‌ها باید در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین از قوی سپید انزلی یعنی ملوان پذیرایی کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903313

دیگر خبرها

  • قحطی گل در دیار کویر
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • یادداشت مهرداد خدیر / این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت‌هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!