Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کیکاووس سعیدی خزانه‌دار کمیته ملی المپیک گفت: انتخاب من به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک شایعه است و آن را تکذیب می‌کنم.

کیکاووس سعیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شایعه انتخابش به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک اظهار داشت: انتخاب من به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک شایعه است و آن را تکذیب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
چون قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد. هیچ صحبتی هم در این باره نشده است.

وی ادامه داد: وظیفه من خزانه‌داری و ذیحسابی کمیته است و در کنار مسئولیتم در امور دیگر هم اگر کمکی بتوانم انجام دهم دریغ نمی‌کنم.

خزانه‌دار کمیته ملی المپیک درباره این که آیا بودجه فدراسیون‌ها در سال آینده نسبت به سال ۹۷ بیشتر خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: نسبت به سال ۹۷ بودجه فدراسیون‌ها بین ۶ تا ۱۰ درصد افزایش خواهد داشت.

سعیدی درباره صحبت‌های رئیس فدراسیون گلف مبنی بر این که در گذشته به مالیات‌های انباشه این فدراسیون رسیدگی نشده، خاطرنشان کرد: این مشکل مربوط به همه فدراسیون‌ها است و مختص به یک فدراسیون نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کیکاووس سعیدی خزانه دار کمیته دبیرکل کمیته المپیک میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، طی جلسه‌ای که امروز(چهارشنبه)با حضور مسئولین فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار گردید مقررشد، این کمیته از روند برگزاری منظم ارودهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

بر همین اساس، در این نشست که سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در آن حضورداشتند،مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال ۱۴۰۳ کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی دو و میدانی از سوی کمیته المپیک کشورمان صورت پذیرد.

گفتنی است، در این نشست پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094329

دیگر خبرها

  • ایجاد حساب واحد خزانه باعث افزایش شفافیت مالی می‌شود
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک