Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آمادگی بیمارستان‌های کرمانشاه برای ارائه خدمات در ایام نوروز به بیماران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن روشنی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: در طول ایام نوروز تمام بیمارستان‌های کرمانشاه از جمله بیمارستان‌های تخصصی زنان و زایمان معتضدی، مسمومیت، چشم و سوختگی امام خمینی (ره)، مرکز ترومای آیت الله طالقانی، بخش اعصاب و روان فارابی و بخش عمومی بیمارستان امام رضا (ع) برای پذیرش بیماران و ارائه خدمات درمانی در آماده باش کامل به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیمارستان‌های شهرستان‌های استان به همراه تجهیزات و پزشکان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: هر بیمارستان به فراخور نیاز و حجم خدمات ارائه شده نسبت به شیفت بندی پزشکان اقدام کرده و در مواردی که نیاز به جراحی فوری باشد امکان حضور پزشک و انجام جراحی فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: در نوروز علاوه بر شیفت بندی پزشکان و کادر پزشکی در بیمارستان‌ها، در حوزه ستادی معاونت درمان نیز شیفت بندی انجام شده است.

روشنی با تاکید بر اینکه به طور روزانه بر کلیه بیمارستان‌ها اعم از دولتی، خصوصی، تأمین اجتماعی و دانشگاهی نظارت خواهد شد گفت: تیم‌های بازرسی و نظارت معاونت درمان از بیست و نهم اسفند تا شانزدهم فروردین به صورت روزانه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را مورد پایش قرار می‌دهند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر نیز پایش های پیش از نوروز برای رفع نواقص احتمالی در حال انجام است بیان داشت: در طول بازرسی، بر نحوه خدمت رسانی پزشک و تیم‌های درمانی نظارت خواهد شد و در ایام نوروز در صورت مشاهده قصور یا تخلفی موارد صورت جلسه و تشکیل پرونده خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در صدد ارائه بهترین خدمات به مسافران نوروزی هستیم هرچند امیدواریم شاهد کمترین مراجعات به بیمارستان‌ها باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود

تورج شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای تأمین مطالبات بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود و در خصوص بهبود خدمت‌رسانی در واحد‌های پاراکلینیک و تصویربرداری، یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل بیمارستانی باارزشی بالغ‌بر سی میلیارد ریال تحویل بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود گردید.

وی بابیان این‌که مراحل نصب و آموزش آن در مرکز به‌صورت کامل صورت گرفت، افزود: از ویژگی این رادیولوژی قابل‌حمل یا پرتابل (portable) این است که در اکثر مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها در اتاق بیماران، بخش ریکاوری، بخش مراقبت‌های ویژه، حیاط بیمارستان و بخش نوزادان قابل‌استفاده هست.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دسته از تجهیزات در شرایط اورژانسی یا مواقعی که بیمار به هر دلیلی نمی‌تواند حرکت کند برای عکس‌برداری اشعه ایکس استفاده می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد