Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، مهدی قهرمانی فرماندار میاندوآب در این مراسم گفت: در مقایسه با زیباسازی شهری در قیاس با شهر‌هایی حتی به مراتب پایین‌تر از میاندوآب، مشکل داریم، ولی دلیل نمی‌شود که بگوییم کار نشده است، برخی هزینه‌های شهرداری صرف ایجاد بستر مناسب برای هدایت آب‌های سطحی یا فاضلاب به واسطه عدم وجود شیب مناسب در شهر میاندوآب است که اگر این هزینه‌ها نبود می‌شد کار‌های بیشتر و بهتری برای زیباسازی شهر انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار میاندوآب گفت: میاندوآب پتانسیل طبیعی تبدیل شدن به شهر گردشگری و توریستی را دارد، زرینه رود نعمت بزرگی برای این شهر است بلاشک با اتمام طرح ساماندهی و ساحل سازی زرینه رود در امر جذب گردشگر هم موفقیت‌های بزرگی برای این شهر و ایجاد اشتغال ایجاد خواهد شد.

رسول ملکی شهردار میاندوآب هم در این مراسم گفت: کارکنان خدوم شهرداری با فداکاری‌های خود فراتر از آنچه برخی‌ها وظیفه ذاتی می‌خوانند عمل کرده اند، با توجه به اینکه شهرداری‌ها نهادی هستند که خودشان تامین کننده حقوق کارکنان هستند غالبا کارکنان با حقوق‌های عقب افتاده چند ماهه هم مواجه هستند، اما در میاندوآب این مشکل با تلاش‌های مجموعه شهرداری و شورای شهر تقریبا حل شده است.

شهردار میاندوآب با اشاره به اینکه قوشاچای زادگاه قهرمان دیار آذربایجان و ایران سردارباکری است، گفت: افتخار ما این است که شخصیت بزرگی، چون باکری در این شهر متولد شده است و این بر بار وظیفه ما افزوده است.

ملکی گفت: با تدبیراعضای شورای شهر مشکل زمین‌های هیئت امنای کارکنان شهرداری حل شد و بعد از سال‌ها این زمین‌ها به صاحبانشان تحویل خواهد شد.

وی گفت: شاید تا دوسال قبل میاندوآب را در استانداری با آمار‌های بدش یاد می‌کردند، اما امروز در مراودات روزانه از خوبی‌های میاندوآب مثال زده می‌شود و این‌ها در سایه اتحاد و همدلی اعضای شورای شهر و شهردار حاصل شده است.
شهردار میاندوآب گفت: بیشتیرن هزینه کرد شهرداری در زمینه آسفالت است و بیش از ۱۰ میلیارد تومان سالانه صرف آسفالت معابر می‌شود و با ایجاد کارخانه آسفالت شهرداری می‌شود با دو میلیارد این آسفالت را انجام داد و ۸ میلیارد تومان برای شهرداری صرفه جویی خواهد داشت و این‌ها برای شهرداری درآمد است.
رسول ملکی گفت: کارخانه دانه بندی شن و ماسه خریداری شده است و به همین زودی مراح نصب آغاز خواهد شد و ساحل سازی زرینه رود هم با حمایت نماینده شهرستان، جهانبخش محبی نیا که هفته گذشته نیز برای این طرح ۱۰ میلیارد تومان اعتبار ملی توانستند اخذ کنند و اگر صنعت گردشگری میاندوآب رونق بگیرید شاهد توسعه پایدار شهر خواهیم بود.

تراب قهرمانی رئیس شورای شهر میاندوآب در سخنانی سالروز شهادت شهید باکری و روز شهردار را تبریک گفت و به ارائه گزارشی از عملکرد شورای شهر و شهردار پرداخت و در پایان مراسم با ارائه لوح تقدیر از کارکنان شهرداری خانواده شهدا قدردانی شد.

انتهای پیام / ا

میاندوآب پتانسیل طبیعی تبدیل شدن به شهر گردشگری و توریستی را دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری جاذبه های گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »

شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم.دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود