Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:32:31 GMT

صدا وسیماموظف به مطالبه‌گری مشکلات مردم

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۲۰۳۷

صدا وسیماموظف به مطالبه‌گری مشکلات مردم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدای‌سلیمانی امروز در مراسم هجدهمین سالگرد افتتاح شبکه استانی سیمای مرکز کرمان با تبریک ایام ماه رجب گفت: شبکه استانی کرمان ۱۸ ساله شد، ۱۸ سال عمر کمی نیست و سال‌های بعد نیز به‌سرعت سپری می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌هایی که شبکه استان کرمان بر عهده دارد معرفی و به نمایش گذاردن ظرفیت‌ها، استعدادها، قابلیت‌ها و هنر‌های استان و مردم کرمان است افزود: در رقابتی که شبکه استانی کرمان با دیگر شبکه‌ها، هم در داخل کشور و هم با شبکه‌های استانی دیگر دارد با تلاش کنیم که عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه شبکه‌های داخلی و استانی رقبای بسیار قوی در خارج از کشور دارند بیان کرد: رسانه‌ها و شبکه‌های متعدی بیگانه بسیار قوی هزینه می‌کنند و تلاش دارند تا مردم ما را از مسیر و آرمان‌های انقلاب منحرف کنند.

وی با بیان اینکه در این رقابت ناهمگون که عده بیگانگان هم بیشتر است، شبکه ها‌ی استانی کار سختی برعهده دارند که تلاش آن‌ها جای تقدیر دارد عنوان کرد: در رقابت با رسانه‌های بیگانه باید برنامه‌های خیلی هنرمندانه و ماهرانه طراحی و تدوین شود.

علیدای‌سلیمانی با اشاره به اینکه استان کرمان از نظر وجود هنرمندان در حوزه‌های مختلف استانی دارای ظرفیت‌های بالایی است افزود: استان کرمان دارای گویش‌های شیرینی در نقاط مختلف است که یک ظرفیت برای ساخت برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه ضعف‌ها و تنگنا‌ها را که شبکه‌های استانی با آن درگیر هستند نمی‌شود نادیده گرفت و باید در این تنگنا‌ها مصالح کلی نظام حفظ شود و هم به حقوق مردم توجه شود گفت: یکی دیگر از رسالت‌های شبکه استانی افزایش مطالبه‌گری مردم و ایجاد گفتمان‌های فرهنگی مناسب در استان است.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه صدا و سیما باید مطالبه‌گر مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف باشد و این مشکلات را تا رفع آن پیگیری کند افزود: صدا و سیما یکی از نهاد‌هایی است که به‌صورت شبانه‌روزی به جامعه خدمت‌رسانی می‌کند و تعطیلی و غیرتعطیلی ندارد که جای تقدیر و تشکر دارد.

مراسم هجدهمین سالگرد افتتاح شبکه استانی سیمای مرکز کرمان با تجلیل از برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت و برنامه‌سازان برتر صدا و سیمای مرکز کرمان همراه بود.
انتها ی پیام/ح

صداوسیما مطالبات مردم را دنبال کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطالبه گری صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ریحانه اخلاقی کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه تهران با حضور در خبرگزاری مهر در خصوص این مرحله از انتخابات، گفت: از عزیزانی که در دور اول انتخابات به این جمع‌بندی نرسیدند که در آن شرکت کنند، می‌خواهم که حتماً در دور دوم انتخابات مجلس شرکت کنند.

وی افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم این کشور متعلق به ماست و ما وظیفه داریم در انتخاب آینده و سرنوشت کشورمان شرکت کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: در عین حال که می‌دانم که مردم گلایه‌مندی و ناراحتی‌هایی دارند، زیرا مشکلات وجود دارد اما با عدم شرکت در انتخابات هیچکدام از مشکلاتمان حل نخواهد شد، زیرا برای حل مشکلات پیشنهاد می‌کنم که مردم در انتخابات شرکت کنند و افرادی که بر اساس شاخص‌های انقلاب وجود دارند را انتخاب کنند و به مجلس بفرستند و پس از آن از آنها مطالبه‌گر باشید.

وی‌ادامه داد: موضوع مطالبه‌گر بودن مردم از مسؤولین بسیار مهم است که باید پیگیر آن باشند.

اخلاقی با اشاره به دور اول انتخابات اذعان کرد: باید گفت نیمه راه را آمده‌ایم و باید تا همین جا از مردمی که در مرحله اول انتخاب با شرکت کردن تشکر کنیم. مردمی که علی رغم وجود همه مشکلات و گلایه‌بندی‌ها پای کار آمده‌اند و در انتخابات شرکت کردند.

اخلاقی اذعان کرد: در خصوص تهران باید بگویم که ۱۴ نفر به دور در دور اول به مجلس راه یافتند و ۱۶ نفر باقی مانده است که امیدوارم با همان پرشوری که در مرحله اول برگزار شد مرحله دوم نیز برگزار شود. زیرا بحث مشارکت مسئله بسیار مهمی است. هرچند بحث رقابت با حضور فهرست‌های متعدد وجود دارد و البته موضوع امنیت و سلامت توسط سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر در حال انجام است و این چهار اصلی هست که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند.

کد خبر 6098337

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند