Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در این بیانیه، تمدن سازی انقلاب در چله دوم با حرکت جهادی و با محوریت جوانان ترسیم شده است. ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، سردار حسین معروفی ظهر امروز در مراسم افتتاح سازمان بسیج عشایری استان گلستان در کانون بسیج این شهرستان اظهارداشت: اگر همه کشور مانند عشایر تولیدکننده بودند ما در کشور مشکل اقتصادی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عشایر تنها قشری است که نان بازوان نه زبان خود را می خورد و غیرت دینی و ملی آنها منحصر به فرد است.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در استان جای خالی آن حس می‌شد، نبود سازمان بسیج عشایری بود که با پیگیری‌های مداوم امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: عشایر قانع‌ترین و صادق‌ترین افراد جامعه هستند. برخی از افراد غیرمسئولانه صحبتی می‌کنند که سبب رنجش مردم خوب عشایر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عشایر استان گلستان در شرق این استان زندگی می‌کنند، ادامه داد: نیاز نیست که محل دفتر سازمان در مرکز استان باشد و جلساتی را بزرگان عشایر در شهرهایی مانند مراوه‌تپه، کلاله و گنبدکاووس که مستقر هستند برگزار می‌کنیم، معتقدیم نباید به عشایر زحمت تردد در شهرها را داد و به همین علت ما خود به محل زندگی آنها می‌رویم.

اردبیل| تمامی حقوق عشایر در واگذاری اراضی پایاب سد خداآفرین لحاظ شودگلستان| 550 کمپ عشایر در ایام نوروز برپا می‌شود10 دستگاه خودروی آبرسان به عشایر خراسان جنوبی واگذار شد

سردار معروفی گفت: باید به مردم عشایر در فعالیت‌های فرهنگی، سروسامان دادن در استقرار آنها و در اختیار گذاشتن امکاناتی که نیاز دارند کمک کنیم. باید در بازاریابی تولیدات این قشر زحمتکش حمایت‌هایی انجام شود.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در این بیانیه، تمدن سازی انقلاب در چله دوم با حرکت جهادی و با محوریت جوانان ترسیم شده است. همه مسئولان کشور در چارچوب نظام به همراه سه‌قوای مقننه، مجریه و قضائیه باید از سال آینده حرکت جهادی را به صورت عملی و نه شعاری آغاز کنند.

سرهنگ جواد فراهی جانشین بسیج اقشار سپاه نینوا گلستان هم در این مراسم اظهارداشت: ستاد بسیج اقشار و متخصص در مردادماه امسال در گلستان راه اندازی شد، 21 قشر از بسیج اقشار مختلف مانند حقوقدانان، ورزشکاران، جامعه زنان و غیره راه‌اندازی شد و امروز در کنار این 21 قشر بسیج شاهد راه‌اندازی بسیج عشایر هستیم.

وی افزود: استان گلستان بیش از 22 هزار عشایر بومی، میهمان و کوچنده دارد که 69 درصد آنها در شهرستان مراوه‌تپه، 5 درصد در شهرستان کلاله و 26 درصد در گنبدکاووس سکنی دارند.

جانشین بسیج اقشار سپاه نینوا گلستان بیان داشت: بالغ بر 50 درصد از جمعیت عشایری استان گلستان میهمان و کوچنده خراسان شمالی و رضوی بوده که طی 7 ماه در گلستان مستقر می‌شوند.

در این مراسم سرهنگ یحیی اسلامی‌نژاد به عنوان مسئول بسیج عشایر استان گلستان معرفی شد.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است

طباطبائی گفت: شهید مطهری یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید هادی طباطبایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم به شخصیت علمی شهید مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های برجسته و کم نظیر در تاریخ اسلام و یکی از دانشمندان و متفکران اسلام شناس و زمان شناس معاصر بود که با تلاش و مجاهدت‌های علمی فراوان توانست در تمامی رشته‌های معارف اسلامی، فلسفه، فقه و اصول صاحب نظری ژرف اندیش و محققی صاحب سبک در حوزه و دانشگاه باشد.

وی افزود: شهید مطهری با توجه به مقتضیات زمان دست به نگارش می‌برد و سخنرانی می‌کرد، او در همه زمینه‌ها آثار فاخر و برجسته‌ای از خود به یادگار گذاشته است و امروز دانش آموزان و دانشجویان از آثار ارزشمند ایشان بهره مند می‌شوند.

طباطبایی، شهید مطهری را فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین دانست و گفت: وی یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است و لازم است تا منظومه فکری و آثار ارزشمند ایشان در جامعه و جوامع علمی و دانشگاهی ترویج شود. 

او تاکید کرد: شهید مطهری در حقیقت، فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین بود و در میدان و جهاد تبیین، به جنگ التقاط و جنگ فکری و فرهنگی جریان‌های مارکسیسم و لیبرالیسم و گروه فرقان رفت و جان خودش را نیز در این راه از دست داد و شهد شیرین شهادت را نوشید.

وی در پایان گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بهترین فرصت برای تقویت و ارتقای بصیرت دینی و سیاسی در سپاه و خانواده بزرگ بسیج است.

دیگر خبرها

  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد