Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، درحالی که کم تر از یک ساعت تا آغاز مسابقه باقی مانده، ظرفیت سکوهای تیم میهمان تکمیل شده و حدود 1500 تن از هواداران پرسپولیس در ورزشگاه حضور دارند.

 

*با مساعدت شهرداری رشت اتوبوس‌های این سازمان برای انتقال هواداران دو تیم سپیدرود و پرسپولیس از میدان انتظام به سمت ورزشگاه سردار جنگل رشت از ساعت 12:30 در حال سرویس‌دهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* دیدار دو تیم طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی در هوایی مطبوع و بهاری در دمای 23 درجه سلسیوس بالای صفر برگزار می‌شود.

 

*استقبال مناسب هواداران از دیدار دو تیم سپیدرود و پرسپولیس باعث ترافیک سنگین در اطراف ورزشگاه شده و هواداران به سختی خود را به ورزشگاه می رسانند، بسیاری از هواداران کیلومترها دورتر از ورزشگاه،وسایل نقلیه خود را پارک کرده و پیاده در حال حرکت به سمت ورزشگاه هستند.

 

* کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت در جایگاه ویژه حضور داشته و از نزدیک نظاره گر عملکرد تیم تحت مدیریت موقت خود است.

 

* بیش از 5000 تن در ورزشگاه حضور داشته و هر لحظه بر تعداد هواداران افزوده می شود، پیش بینی می شود پیش از سوت آغاز دیدار دو تیم ظرفیت ورزشگاه پر شود.

 

* داوران و ناظر مسابقه با حضور در زمین چمن ورزشگاه از محل برگزاری دیدار دو تیم بازدید کردند،بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز دقایقی پیش وارد ورزشگاه شدند.

 

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سپیدرود هواداران پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت