Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مدت گذشته که رسانه ها خبر از تعطیلی دانشگاه پیام نور را می دادند و بحث انتقالی این دانشگاه را به واحد کهگیلویه پیش بینی می کردند، در نهایت صدای مسئولان چرام را درآورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس در مدت گذشته که رسانه ها خبر از تعطیلی دانشگاه پیام نور  را اطلاع رسانی و بحث انتقالی این دانشگاه را به واحد کهگیلویه پیش بینی می کردند، در نهایت صدای مسئولان چرام را درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دانشگاه که مکان مناسبی نداشت و بصورت استیجاری و با رایزنی های مسئولان در یک مکان مستقر بود اما اکنون این مورد هم دیگر وجود ندارند.

 

 با توجه به شنیده ها،عنوان می‌شود که واحد های کمتر از ۶۰کیلومتر تا مرکز دانشگاه جمع آوری می شود و به نزدیکترین مرکز دانشگاهی مربوطه منتقل می یابد.

 

همه فکر می‌کردند که وضعیت این دانشگاه که توسط رسانه ها عنوان می شد، در حد گمان یا یک حرف تو خالی باشد اما مسئولان چرام با مطرح کردن انتقاداتی نسبت به مسئولان استانی واکنش نشان می دهند و خواستار ماندن این دانشگاه در شهر چرام هستند.

 

امام جمعه چرام در خطبه‌های این هفته شهر چرام با بیان چند اشکال گفت:جمع کردن یک مرکز علمی در مرکز یک شهرستان به هیچ عنوان به صلاح نیست وبه نوعی بی توجهی  به مردم ودانشجویان  مومن وانقلابی چرام است.

 

وی افزود:دانشجویان پیام نور به این علت باید برای ادامه تحصیل به شهرهای اطراف مراجعه نمی کنند که متحمل هزینه های بیشتر برای این عزیزان وخانوادهای محترم آنها خواهد شد.

 

حجت الاسلام افشار در ادامه اظهار کرد:مراجعه دانشجویان این شهرستان به شهرهای اطراف با خطرات تصادفات جاده ای قابل توجییه نیست.

 

وی افزود:توقع از فرماندار محترم است؛ مکانی مستقل مثل یکی از مدارس اموزش وپرورش را به دانشگاه پیام نور محول کنند تا مشکل مکان وبهانه های مسولین استانی پیام نور برای جمع کردن این دانشگاه رفع شود.

 

امام جمعه چرام گفت:در صورت تعطیل شدن دانشگاه پیام نور ناگفته هایی از سهل انگاری ها ، کارشکنی ها وبی توجهی مسولین مورد نظر ومربوطه با مردم در میان خواهم گذاشت.

 

حال باید مشاهده شود مسئولان ارشد شهرستان چرام در رأس فرماندار برای ماندن این دانشگاه که بسیاری از معضلات زیادی را حل خواهد کرد،چه واکنشی نشان خواهد داد.

 

 همچنین باید این سوال طرح شود که آیا ضعف مدیریتی در شهرستان بار دیگر مشاهده خواهد شد یا اینکه این دانشگاه در شهر چرام خواهد بود یاخیر.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمیرالله حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید اداره امور مدارس سمای واحد بابل اظهار کرد: این مدارس دارای ظرفیت مناسب برای افزایش دانش‌آموزشی بر مبنی سیاست‌های معاونت مهارت و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی است که با توجه به امکانات موجود و همکاری انجمن اولیا توان افزایش جمعیت دانش‌آموزی را دارد.

وی افزود:‌ با توجه به هوشمندسازی مدارس سما، تجهیزات و امکانات دانشگاه، همدلی و اتحاد و وفاق کارکنان مدارس سما مردم به سما اعتماد کردند، باید به این اعتماد مردم پاسخ مثبت بدهیم و جمعیت دانش‌آموزشی را افزایش دهیم. معلمان و مدیران در تعالی و شکوفایی دانش آموزان نقش بسزایی دارند، نخبه پروری در سما ضروری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: در راستای اهداف دانشگاه و گام دوم ملی دانشگاه و سند تحول این واحد دانشگاهی در حوزه مدارس سما و علوم تربیتی طبق سیاست‌های دانشگاه حرکت می‌کند. مدیران و معلمان مدارس سما باید برنامه محور باشند، هم‌اندیشی و همفکری مسئولان مدارس با خانواده‌ها سبب تقویت علمی و آموزشی دانش‌آموزان می‌شود.

حسینی تأکید کرد:‌ شهرستان بابل یکی از شهر‌های پرجمعیت استان بوده و دارای ظرفیت دانش‌آموزشی بالای است، مدیران و معلمان با نهادینه کردن دستاورد‌های علمی، فرهنگی و امکانات مدارس سما واحد بابل در جذب حداکثری تلاش مضاعف کنند.

به گزارش آنا، در این مراسم با قدردانی از تلاش بابک حسین زاد و مهدی بیگلری‌‎فیروز به‌عنوان مدیرکل اداره امور مدارس سمای واحد بابل معرفی شد. بیکلری پیش از این رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل را به عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • پیام کرمان آیدکس، آغاز گذر از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر دانش است
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان