Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@20:10:23 GMT

۶ کشته بر اثر برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۲۳۸۸

حوادث رکنا: رییس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل وسط جاده منجر به کشته شدن ۳ نفر و مجروحیت ۳ تن دیگر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور "قلات" به "شیراز"، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه شمالی استان تصریح کرد: ماموران در بررسی های اولیه دریافتند که یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۶ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که با گاردریل وسط جاده برخورد کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این تصادف مرگبار ۳ نفر از سرنشینان در دم فوت و ۳ نفر دیگر مجروح و راهی بیمارستان شدند، عنوان داشت: کارشناسان پلیس راه، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کرده اند.

سرهنگ "دهقانی" به رانندگان عزیز توصیه کرد: مسافران که قصد سفرهای طولانی دارند به چشم های خسته اعتماد نکنند و سرنشینان خودرو نیز به وضعیت جسمی و هوشیاری راننده توجه داشته باشند تا بتوانیم از وقوع چنین حوادث مرگبار جلوگیری کنیم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث پژو جاده کشته برخورد گاردریل عکس فیلم قاتل نیوزیلند دختر زن جوان مسجد حکم بیمارستان مسلمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، اورژانس شهر هیوز اعلام کرد که بر اثر وقوع گردباد ۴ نفر از جمله یک کودک در ایالت اکلاهما و یک نفر در آیووا واقع در آمریکا جان خود را از دست داده‌ اند.

بر اساس اعلام این رسانه، در نتیجه وقوع این گردباد حدود ۱۰۰ نفر نیز زخمی شده اند.

این در حالیست که در شهر سالفر در جنوب اکلاهما نیز حدود ۳۰ نفر مصدوم شده‌ اند.

سرویس ملی هواشناسی آمریکا اعلام کرد که در طول شب گذشته، گردبادهای عظیم و بسیار مرگبار زیادی در نقاط مختلف ایالت اوکلاهاما ثبت شد.

کوین استیت، فرماندار اوکلاهاما نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که چهارمین مورد مرگ در شهر سولفور در شهرستان موری که به شدت آسیب دیده است، رخ داده است.

عملیات پاکسازی در مناطق حادثه‌دیده در جریان است.

کد خبر 6092509

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته