Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ایحاء، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد نقیب، سرپرست دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ضمن عرض تبریک فرارسیدن سال جدید گفت: سال ۱۳۹۷ برای دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم سالی پربرکت و با موفقیت‌های فراوان بود و ما شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در این دانشگاه بودیم.

وی افزود: یکی از بزرگ‌ترین اتفاقاتی که در این سال برای دانشگاه رقم خورد، تصویب اساسنامه دانشگاه در تاریخ 25 شهریورماه 97 در نشست اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این نقطه خوبی بود برای دانشگاه تا همه کار‌ها بر اساس آن پیش برود.

حجت‌الاسلام نقیب از تشکیل هیئت اجرایی جذب هیئت علمی دانشگاه، به عنوان اتفاق مهم دیگر در سال ۹۷ نام برد که احکام آن از طرف وزارت علوم مورد تأیید قرار گرفت و ابلاغ شد و شکل قانونی گرفت.

وی همچنین از امضای تفاهم‌نامه دانشگاه با سازمان سمت خبر داد و اظهار کرد: طبق این تفاهم‌نامه می‌توانیم منابع درسی‌مان را از طریق سازمان سمت و مشترکاً چاپ کنیم که تاکنون چهار طرح از اعضای هیئت علمی مورد تأیید سازمان قرار گرفته و اساتید در حال نوشتن هستند. همچنین هفت طرح دیگر هم در دست اجرا داریم و این موفقیت بزرگی برای دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در ادامه با اشاره به عملکرد دانشگاه در آموزش مجازی، گفت: امسال بعضی از دروس به صورت الکترونیکی، آماده شده است. در حال حاضر 12 درس آماده است و با توجه به مجوز دانشگاه در این زمینه، از اول مهر سال آینده بعضی از دروس را به صورت مجازی ارائه خواهیم کرد.

سیدمحمد نقیب در ادامه از ارتقای سه نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه به درجه دانشیاری خبر داد و افزود: خوشبختانه در سال ۹۷ سه نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه، به درجه دانشیاری رسیدند و امیدواریم در سال ۹۸ تعداد دیگری نیز به این درجه دست یابند.

وی تشکیل هیئت امنای دانشگاه و برگزاری اولین نشست اعضای آن را به عنوان یک موفقیت چشمگیر برای دانشگاه در سال ۹۷ عنوان کرد و افزود: ما در سال ۹۷، سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ دانشگاه را تدوین کردیم و این سند به تأیید اعضای محترم هیئت امنا رسیده و اجرای آن در سال ۹۸ آغاز می‌شود تا در ۱۴۰۴ به اهدافی که در سند اشاره شده است به صورت حداکثری برسیم. همچنین میثاق‌نامه دانشگاه با مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب نیز متناسب با همین سند راهبردی آماده و منتشر شد.

سرپرست دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در بخش دیگری از سخنان خود سال ۱۳۹۸ را سالی با موفقیت، پیشرفت، همراه با تلاش و پشتکار فراوان و صرفه‌جویی اقتصادی برای دانشگاه عنوان کرد و افزود: اگرچه توفیقات چشمگیر و مهمی امسال برای دانشگاه اتفاق افتاد، اما ما همچنان نیاز به پیشرفت و حرکت رو به جلو داریم و هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده‌ایم. بر همین اساس سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ تدوین شد. در سال آینده راهی نداریم جز اینکه یک قدم تهاجمی برداریم و حرکتی انجام دهیم که بتوانیم بگوییم، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در هفت سال آینده (۱۴۰۴) به جایگاه واقعی‌اش رسیده است.

وی افزود: ما باید راهکار‌های اجرایی سند را دو ساله، چهار ساله و هفت ساله بنویسیم و بر اساس همان پیش برویم. از این پس همه باید بر مبنای سند تحول راهبردی دانشگاه حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام نقیب یکی از کار‌های حیاتی و قابل اجرای سال آتی را صرفه‌جویی در برنامه‌های اقتصادی دانست و بیان کرد: ما سال آینده موظف به صرفه‌جویی هستیم و باید با هم کمک کنیم تا دانشگاه در این جهت پیشرفت کند.

وی در پایان بار دیگر ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، برای کلیه دانشجویان، استادان و کارکنان این دانشگاه آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا دانشگاه دانشگاه علوم و معارف قرآن نقیب سال جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

 حبیب غزنوی رییس دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: گسترش فرهنگ قرآن و اهل‌بیت (ع) باید سرلوحه تمامی امور قرار گیرد و با نور ایمان و نور قرآن حرکت کرده و جامعه‌ای سعادتمند بسازیم.
 
 وی ادامه داد: تمسک به قرآن راه نجات و رستگاری انسان است، خداوند راه‌های نجات و رستگاری فراوانی برای انسان قرار داده است، یکی از راه‌های رسیدن به سعادت، تزکیه نفس است.
 
حبیب غزنوی گفت: انسان هر وقت آیه‌های قرآن را تلاوت می‌کند برای آن تازگی دارد چرا که هر آیه قرآن یک معجزه الهی است.
 
  محمد هادی عباسی، معاون دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: مراسم تقدیر از برگزیدگان بخش آوایی، بخش معارفی و سایر بخش‌های بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه در بخش کارکنان، دانشجویان و اساتید در مسجد فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.
 
وی ادامه داد: فعالیت‌های مرتبط با قرآن و عترت در صدر اولویت‌های معاونت دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.
 
 عباسی ادامه داد: همه ساله جشنواره قرآن و عترت ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان رشته‌های پزشکی و تابع وزارت بهداشت در بخش‌های مختلف و به همت کانون قرآن و عترت شهید فیروزی برگزار می‌گردد و امسال هم شاهد افرایش درصد مشارکت ثبت نام کنندگان در رقابت‌های اولیه این جشنواره بودیم.
 
وی افزود: به لطف خدا و به همت همکارانمان در مرکز قرآن و عترت شهید فیروزی جزو نخستین دانشگاه‌هایی هستیم که مراسم تقدیر از برگزیدگان مرحله نخست بیست و هشتمین دوره مسابقات را برگزار کرده ایم.
 
 عباسی گفت: نتایج دیگر بخش‌های این جشنواره در مرحله داوری کشوری است که پس از اعلام، به اطلاع دانشجویان عزیز، کارکنان گرامی و اعضا محترم هیئت علمی خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات شاهد ثبت نام اولیه ۶۵۰ نفر از اعضاء خانواده دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بودیم.
 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی تولیدات فاخر علمی است
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی مرجعیت علمی 
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت؛ این وسیله غول‌پیکر کف دریا می‌خوابد! | تصویر
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند