Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@17:47:30 GMT

ترکیب استقلال برابر نساجی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۲۸۷۷

ترکیب استقلال برابر نساجی مشخص شد

وینفرد شفر با تغییرات زیاد ترکیب اصلی خود را برابر نساجی معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، وینفرد شفر سرمربی استقلال ترکیب یازده نفره این تیم برای دیدار با نساجی را با تغییرات زیادی نسبت به دیدارهای قبلی معرفی کرد.


سید حسین حسینی در این دیدار دروازه بان استقلال خواهد بود تا دوباره شفر درون دروازه یک تغییر انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین تغییر استقلال در سمت راست خط دفاعی است که منتظری به این سمت از زمین آمده و محمد دانشگر مدافع مرکزی استقلال در کنار چشمی خواهد بود و میلاد زکی پور مدافع چپ استقلال است.


در خط میانی مثلث استقلال اما بی تغییر است و پاتوسی و فرشید باقری جلوتر از علی کریمی در زمین حضور دارند.


شفر در خط حمله اما تغییرات زیادی را اعمال کرده است. با تصمیم سرمربی استقلال محسن کریمی و مرتضی تبریزی جانشین اسماعیلی و منشا شدند و ایسما تنها عنصر ثابت خط حمله استقلال است.

به این ترتیب ترکیب استقلال به شرح زیر است:


سید حسینی حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، آیاندا پاتوسی، ایسما، مرتضی تبریزی و محسن کریمی.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر نساجی مازندران وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به صدرنشینی استقلال توجه نکند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمید درخشان، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر نساجی مازندران اظهار کرد: پرسپولیس بازی سختی برابر نساجی مازندران به نمایش گذاشت و برد شیرینی برابر این تیم داشت. البته گل زودهنگام پرسپولیس در دقایق اول بازی اهمیت زیادی داشت و سبب شد تا تیم از نظر روحی و روانی متحول شود.

بیشتر بخوانید: جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از صدرنشینی استقلال

وی گفت: هر چقدر پرسپولیس در ۴۵ دقیقه اول بازی خیلی خوب بود در نیمه دوم با از دست دادن سروش رفیعی بازیکن باتجربه خود فشار زیادی را تحمل کرد و همین امر سبب شد که پرسپولیس گل بخورد.

درخشان خاطرنشان کرد: این فشار منجر به آن شد که پرسپولیس در نیمه دوم دفاعی‌تر بازی کند و با عملکرد موثر اورونوف توانست دومین گل خود را توسط این بازیکن وارد دروازه نساجی کند و دوباره تیم که تا حدودی به خاطر گل مساوی عصبی و از نظر روحی و روانی به هم ریخته بود،‌ انگیزه کافی برای ادامه بازی داشته باشد.

وی با بیان اینکه «پرسپولیس کار بزرگی انجام داد،» افزود: پرسپولیس مستحق این ۳ امتیاز بود و سبب شد موقتا صدرنشین شود. البته نساجی تیم خوبی بود اما به دلیل درگیری با یکسری حواشی به ته جدول سقوط کرد و الان نیز در حال دست و پا زدن در ته جدول است تا خود را در لیگ برتر حفظ کند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس امروز کار مهمی انجام داد، در بازی‌های آینده نیز باید با تمرکز بیشتری رقابت‌ها را دنبال کند و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد تا قهرمانی خود را مسجل کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229735 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • تکلیف تغییر نام استقلال مشخص شد
  • پرسپولیس به صدرنشینی استقلال توجه نکند
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن