Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@19:08:46 GMT

پویش دانشجویان در حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۲۹۶۴

پویش بزرگ دانشجویان کشور در حمایت از بیانیه «گام دوم انقلاب» با این شعار که «دانشجویان در قبال بی مهری‌ها و روی گردانی‌های برخی مسئولین از پای نمی نشینند» راه اندازی شد.

به گزارش مهر به نقل از بسیج دانشجویی، این پویش که توسط جمعی از دانشجویان راه‌اندازی شده با انتشار بیانیه‌ای موجودیت خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن بیانیه اعلام موجودیت این پویش آمده است:

ما دانشجویانی از سراسر کشور با مشت‌های گره کرده برای پایان بخشیدن به ناکارآمدی‌های موجود در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به پا خواسته‌ایم.

ما به عنوان دانشجویان ایران اسلامی در قبال بی مهری‌ها و روی گردانی‌های برخی مسئولین از پای نمی‌نشینیم و با عزمی راسخ برای فتح قله‌های علم و دانشی اقتدار آفرین در گام دوم انقلاب مقتدرانه گام خواهیم برداشت.

ما خواستار اصلاح ساختار ارکان حاکمیتی کشور در راه رسیدن به عدالت و مبارزه با فساد هستیم و این مهم را مطالبه خواهیم کرد.

دانشجویان این سرزمین تا پای جان برای پیشرفت کشورشان و حل مشکلات مردم ایستاده‌اند و امروز شانه‌های دانشجویان، به دوش کشیدن بار سنگین مسئولیت‌ها را به انتظار می‌نشیند.

دانشجویان امروز و در آغاز گام دوم انقلاب تلاش خود را برای تمدنی بزرگ و مردم پایه به کار خواهند بست و در این مسیر دستان جوانان و دانشجویان این سرزمین را به گرمی می‌فشرند.

لازم به ذکر است، از همه دانشجویان که آینده سازی ایران اسلامی را سهم خود می‌دانند برای پیوستن به پویش دعوت شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پویش دانشجویان حمایت گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،در این بیانیه آمده است:

با ادامه‌ی نسل‌کشی، کشتار و جنگ در غزه، دانشگاه‌های سراسر جهان بویژه ایالات متحده آمریکا شاهد بزرگ‌ترین موج تجمعات اعتراضی به نشانه‌ی همبستگی با مردم فلسطین و خواهان قطع مراودات علمی با نهادها و شرکت‌های وابسته به آن و توقف ارسال تسلیحات کشتار جمعی به سازه‌ی فاشیستی هستند.

امروز در مهد به اصطلاح «آزادی بیان» و «آزادی آکادمیک»(آزادی موسسات دانشگاهی، پژوهشی و اعضای جامعه علمی، استادان، پژوهشگران و دانشجویان)، در حمایت از درنده‌‌خوترین نیروی تاریخ بشر یعنی دولت فاشیست و آپارتاید رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار که خود را متصدی بلامنازع فضیلت‌ها و ارزش‌های انسانی می‌داند در کسری از ثانیه ارزش‌های جهانشمول آزادی را تحقیر و روی راستینِ خود را نشان داده و در یک اقدام بی‌سابقه با اشغال و لگدمال کردن حریم مستقل دانشگاه آن را تبدیل به پادگان کرده‌ و با گسیلِ پلیس ضد شورش، گارد ملی ارتش آمریکا، استقرار نیروهای امنیتی و تک‌تیرانداز، نصب دوربین‌های امنیتی نسبت به محاصره دانشگاه و دستگیری، بازداشت و ضرب و شتم صدها استاد و دانشجو اقدام و با پرونده‌سازی، مقدمات تعلیق و اخراج آنها را در راستای سرکوب و خفه کردن صدای حامیان فلسطین و معترضین به ماشین نسل‌کشی فراهم کرده است و سازمان بدنام موساد با استفاده از تکنولوژی شناسایی صورت، دانشجویان را تهدید به از دست دادن موقعیت‌های شغلی و استخدامی می‌کند.

امروز در دوره پسافروپاشی و افول هژمونی نظام سلطه، که تحولات جهانی با سرعت سرسام‌آور حول مسئله فلسطین و غزه قهرمان به پیش می‌رود و خیزش نوین ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های جهان به راه افتاده و نیروهای ساحت میدانی جبهه خود را مشخص  و حول این مساله دست به صف‌آرایی زده‌‌اند دانشجویان و اساتیدِ تمامی دانشگاه‌های ایران اسلامی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت و ماموریت اصلی خود قرار داده و پیش‌آهنگ تحولات منطقه‌ای و جهانی باشند و با نمایندگی مطالبات مردمی نگذارند نیروهای منحط، اوباش و شیفتگان دموکراسی صوری و گزینشی آمریکایی بر حوزه عمومی مسلط گردند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی