Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:55:36 GMT

۵۹۰ فقره تخلف صنفی در رامسر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۲۹۶۵

۵۹۰ فقره تخلف صنفی در رامسر کشف شد

سعید فیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در ایام نوروز تب و تاب مردم برای خرید کالاهای مورد نیاز بیشتر می‌شود گفت: در این ایام مردم با تغییرات قیمتی و نوع کالاهایی که به آنها عرضه می‌شود مواجه خواهند شد و نظارت در این بخش نسبت به گذشته دو چندان است.

وی با بیان اینکه امروزه وضعیت افزایش قیمتی در سطح کالاها به دلایل فشارهای بین المللی به جمهوری اسلامی مشاهده می‌کنیم تصریح کرد: در راستای نظارت بر روی کالاهای خاص مردم که عمدتاً پوشاک و اقلام مصرفی روزانه مانند مرغ گوشت میوه و تره بار شیرینی جات، آجیل و برخی کالاهایی که مورد نیاز عامه مردم است گشت‌های مشترکی به همراه فرمانداری اتاق اصناف تعزیرات حکومتی بهداشت دامپزشکی و نیروی انتظامی انجام می‌شود که بازدیدهایی موردی را از سطح بازار داریم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلی افزود: کشیک‌های نوروزی در کل روزهای تعطیل نوروز از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ عصر فعال بوده و سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات مردمی است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت رامسر گفت: اهداف کشیک‌ها رسیدگی به شکایات واصله بوده که توسط سامانه ۱۲۴ اعلام می‌شود و بازرسی‌های موردی از سطح بازار و نظارت بر نحوه توزیع کالا و خدمات در ایام نوروز به صورت مستمر انجام خواهد شد.

فیلی تصریح کرد: در صورت مشاهده گران فروشی کم فروشی احتکار عدم درج اتیکت عدم صدور فاکتور و موارد ۴۹ گانه تخلفات صنفی توسط واحدهای صنفی برخورد خواهد شد و اکیپ‌های مستقل اتاق اصناف و اداره صنعت معدن و تجارت به صورت روزانه بازدیدها را انجام می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: قیمت مرغ و گوشت در بازار با افزایش روبرو شده که جهاد کشاورزی در زمینه تأمین کالای فوق فعال بوده و نظارت بر توزیع کالا بر عهده صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان رامسر با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا امروز بیش از ۶۷۱ مورد بازرسی فقط در زمینه مرغ و گوشت انجام شد که تعداد ۸۱ فقره تخلف صادر شد اظهار داشت: کل بازرسی از واحدهای صنفی در سال جاری بیش از ۳۴۰۰ مورد بوده که ۵۹۰ مورد پرونده تخلف ثبت شده و برای صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: کسبه شهرستان رامسر جز خطوط اولیه دفاعی اقتصادی هستند و همیشه کمک حال مردم و دولت بوده و با توجه به مشکلات اقتصادی در کشور باید با اتحاد، همدلی، رعایت انصاف و اجرای ضوابط و قوانین و درصد سود و درج اتیکت و اخلاق مداری با مشتریان برخورد کنند.

فیلی گفت: با توجه به اینکه کمبودی در زمینه کالاها در سطح جامعه موجود نمی‌باشد ولی مردم شریف ما نیز در زمینه خرید کالا حداقل به اندازه نسبی خرید کنند و از خرید بیش از اندازه خودداری کنند تا میزان موجودی کالا که بخاطر خرید بیش از اندازه خالی نشود و امکان افزایش قیمت از این طریق کاهش یابد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان رامسر با بیان اینکه شهرستان رامسر سالیانه پذیرای میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی بوده گفت: کسبه و بازاریان در عرضه کالا به گردشگران و همشهریان رعایت انصاف را کنند.

بهمن جعفری تصریح کرد: رضایت مندی گردشگران و همشهریان اولویت اصلی اصناف بوده تا با خاطره خوشی شهر را ترک کنند.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروزی سامانه ۱۲۴ آماده گزارشات تخلفات است و در تعطیلات نوروزی کشیک‌های بازرسی اصناف در دفتر اتاق اصناف مستقر است.

کد خبر 4569573

منبع: مهر

کلیدواژه: پرونده تخلف صنفی رامسر صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی

اگر بتوانید کالای مورد نیازتان را به‌صورت اقساطی، بدون واسطه از فروشندگان معتبر محصولات دیجیتالی و لوازم خانگی بخرید چطور؟ آیا حاضر هستید وارد وب‌سایتی شوید که شما را با مجموعه‌ای از برندهای معتبر این محصولات آشنا می‌کند و با تیم پشتیبانی خود به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحت‌ترین شکل ممکن کالای مورد نیازتان را خریداری کنید؟ اگر جواب شما بله است، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به شما وب‌سایتی را معرفی کنیم تا خیالتان از بابت خرید محصولات لوازم دیجیتال و خانگی راحت شود و با همین مقدار پولی که الان دارید، خرید خود را انجام دهید.

با کالامارکت بیشتر آشنا شوید؟

کالامارکت یک مارکت پلیس یا بازارگاهی است که در آن تعداد زیادی از فروشندگان محصولات دیجیتال و خانگی انواعی از محصولات خود را به مشتریانی که به دنبال خرید اقساطی هستند و می‌خواهند کالاهای با کیفیتی را خریداری کنند، عرضه کرده‌اند. شما با مراجعه به کالامارکت می‌توانید به‌صورت اقساطی، همین الان کالای موردنظر خود را خریداری کنید. فرقی نمی‌کند که در کدام شهر از ایران هستید، بعد از خرید، کالای مورد نظرتان در سریع ترین زمان ممکن به در منزل شما ارسال میشود.

اگر نسبت به کیفیت محصولات عرضه شده در کالامارکت شک دارید، باید بدانید که محصولات ارائه شده در این وبسایت دارای گارانتی هستند. مزایای خرید از کالامارکت به این موارد محدود نمی‌شود در بخش بعدی مقاله به طور کامل مزایای خرید از این مارکت پلیس را معرفی می‌کنیم.

مزایای خرید از کالا مارکت اگر پول کافی برای خرید محصولات خانگی و دیجیتال مورد نیازتان را ندارید کالا مارکت برای شما مناسب است. بدون نیاز به ضامن تنها با داشتن چک صیادی بنفش می‌توانید وام بگیرید و کالای موردنظر خود را خریداری کنید و وام خود را در اقساط تعیین شده پرداخت کنید. برای بازپرداخت اقساط وام خود کمترین کارمزد برای شما در نظر گرفته می‌شود. بعد از دریافت کالای خریداری شده، ۷ روز امکان بازگشت کالا برای شما وجود دارد. تنوع محصولات دیجیتال و خانگی کالا مارکت شما را از سر زدن به وب‌سایت‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند. وب‌سایت کالا مارکت دارای نشان اعتماد الکترونیک یا اینماد است و با خیال راحت میتوانید هزینه کالای موردنیازتان را از درگاه‌های بانکی این وب‌سایت بپردازید. در هر کجای ایران که باشید، بعد از خرید می‌توانید کالای خود را در منزل تحویل بگیرید. تمامی کالاهای ارائه‌شده در کالامارکت دارای گارانتی هستند تا مشتریان از خرید خود اطمینان کافی داشته باشند. اگر قبل از خرید، حین خرید یا حتی بعد از خرید سؤالی داشتید، میتوانید هفت روز هفته، از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد، از راهنمایی تیم پشتیبانی کالامارکت استفاده کنید.

چه محصولاتی در کالامارکت به فروش می رسد؟

محصولات ارائه شده در کالا مارکت را می‌توان به چهار دسته زیر طبقه‌بندی کرد:

۱. لوازم خانه و آشپزخانه: اگر به دنبال تهیه جهیزیه هستید یا می‌خواهید وسایل خانه خود را تکمیل یا تغییر دهید، می‌توانید در کالامارکت انواعی از وسایل مختلف نظیر ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال و فریزر، جاروبرقی، کولر گازی را که توسط شرکت‌های معتبری نظیر دوو، جی پلاس و اسنوا ساخته شده‌اند، تهیه کنید.

۲. کالاهای دیجیتال: اگر به دنبال خرید موبایل، لپ‌تاپ، هدفون، ساعت و مچ بند هوشمند و کنسول بازی آن‌هم به‌صورت اقساطی هستید، کالامارکت برای شما مناسب است.

۳. لوازم صوتی و تصویری: انواعی از برندهای مختلف تلویزیون، اسپیکر، ساندبار و بلندگو را می‌توانید در کالامارکت پیدا کنید.

۴. شمش و طلای گرمی: اگر به دنبال خرید شمش‌های طلای ۱۸ عیار در وزن‌های مختلف (بالای یک گرم) هستید، در کالامارکت تنوعی از این محصول را پیدا خواهید کرد.

چگونه از کالامارکت به صورت اقساطی خرید کنیم؟

برای خرید اقساطی کالاهای موجود در بازارگاه کالامارکت لازم است که مراحل زیر را طی کنید:

در ابتدا باید مراحل دریافت وام را از تأمین‌کننده اعتبار در وب‌سایت «مانیسا» طی کنید و وام موردنظر خود را با داشتن چک صیادی بنفش دریافت کنید. سپس باید وارد سایت کالامارکت شوید و با وارد کردن شماره تلفن همراه خود ثبت‌نام را انجام دهید. در مرحله بعد می‌توانید کالای موردنظر خود را انتخاب و ثبت سفارش کنید. در هنگام انتخاب شیوه پرداخت باید پرداخت اعتباری را انتخاب کنید. جمع بندی

اگر می‌خواهید کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی موردنظر خود را به‌صورت اقساطی خریداری کنید، به کالامارکت مراجعه کنید. کالامارکت یک مارکت پلیس یا بازارگاه فروش محصولات با کیفیت خانگی و دیجیتال است. در این وب‌سایت فروشندگان معتبر محصولات متنوعی از کالاهای خود را به دست مشتریان میرسانند. داشتن پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد، ضمانت هفت روزه برای بازگشت کالا، گارانتی و نماد اعتبار الکترونیک خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن راحت می‌کند.

کد خبر 848639

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی