Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@16:49:51 GMT

اعتراض هواداران به عملکرد بازیکنان سپیدرود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۳۲۶۱

سپیدرود و پرسپولیس در دیداری از هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه عضدی به مصاف یکدیگر می‌روند.

نیمه اول این بازی با پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

*هواداران سپیدرود بعد از به ثمر رساندن گل سوم علیه بازیکنان تیم خود شعار دادند و عملکرد آنها را خجالت‌آور قلمداد کردند.

* درگیری شجاع خلیل زاده و کمک داور مسابقه باعث شعارهای هواداران سپیدرود علیه این بازیکن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* با دریافت گل سوم سپیدرود رشت، تعدادی از هواداران سپیدرود رشت به نشانه اعتراض، ورزشگاه را ترک کرده و در حال خروج از گیت های ورزشگاه هستند.

* نادر دست نشان به شدت از عملکرد بازیکنان خود ناراضی بوده و اعتراض خود را در کنار زمین نشان با داد بر سر بازیکنان نشان داد.

* هوادران تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان نیمه نخست با شعارهایی نظیر " علی کریمی برگرد به تیمت" خواهان بازگشت کریمی به سپیدرود رشت شدند.

* داور در نیمه نخست یک دقیقه وقت اضافه اعلام کرد، دیدار دو تیم با نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

* نادر دست نشان در پایان نیمه نخست به شدت از عملکرد داوری ناراضی بوده و نارضایتی خود را با اعتراض به داور مسابقه نشان داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر بازی زمین فوتبال علی کریمی بازی پرسپولیس زمین علی کریمی لیگ برتر سپید رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری خارج از خانه و مهم مقابل خیرونا متحمل شکست ۴-۲ شد. این نتیجه به معنای قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود و سفیدپوشان پس از پیروزی ۳-۰ برابر کادیز و باخت امشب بارسا، قهرمان لالیگا شدند.

در این بازی ابتدا بارسلونا با گل آندریاس کریستنسن به برتری رسید اما ثانیه‌هایی بعد آرتم دووبیک بازی را مساوی کرد. با اینکه روبرت لواندوفسکی در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دوباره بازی را به برتری رساند، اما در نیمه دوم خیرونا با زدن سه گل به پیروزی ۴-۲ رسید.

سرخی روبرتو که نزدیک به تمدید قراردادش با بارسلوناست، ۷۹ دقیقه در این بازی حضور داشت و عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت. او پس از بازی درباره شکست امشب گفت:«تیم خوب بازی می‌کرد تا اینکه نتیجه ۲-۲ شد. من عصبانی هستم چون آن گل روی اشتباه من بود. مسئول شکست من هستم. از همه عذرخواهی می‌کنم.»

او سپس درباره احتمال نایب قهرمانی در پایان فصل گفت:«متاسفانه دیگر دست خودمان نیست. فقط باید همه بازی‌هایمان را ببریم و منتظر باشیم که خیرونا امتیاز از دست دهد.»

ستاره اسپانیایی بارسا در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کلی تیم در بازی امشب هم گفت:«ما مستحق باخت نبودیم. ما بازی را کنترل کرده بودیم، توپ را در اختیار داشتیم. اما پس از مساوی شدن بازی اعتمادبه‌نفس آنها بیشتر شد و ما نابود شدیم.»

دیگر خبرها

  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین + ویدیو
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد