Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:45:35 GMT

هر چه سریع‌تر دادگاه رسیدگی به پرونده پدیده برگزار شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۳۲۷۱

هر چه سریع‌تر دادگاه رسیدگی به پرونده پدیده برگزار شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رزم حسینی روز شنبه در آخرین جلسه شورای اداری استان در سال جاری که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار کرد: برای تعیین تکلیف پرونده پدیده شاندیز از روزی که مسئولیت استانداری خراسان رضوی را پذیرفتم تا به امروز ۱۱ جلسه برگزار کرده ایم که از این تعداد، ۴ جلسه با وزیر اقتصاد و ۲ جلسه هم با اعضای شورای تأمین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اخیراً هم جلسه‌ای با حضور اعضای دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا متشکل از معاون اقتصادی رئیس جمهور، معاون اول قوه قضائیه و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار و تصمیمات خوبی گرفته شد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: هدف ما حفظ حقوق سهامداران مردمی است و دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اعلام آمادگی کرده است که در صورت ارائه پیشنهادی مشخص از سوی وزیر اقتصاد، موضوع تعیین تکلیف پرونده پدیده در یکی از جلسات این شورا بررسی شود.

وی گفت: یکی از الزامات به نتیجه رسیدن برنامه ریزی ها و رفع مشکل سهامداران، صدور دستور قضائی است که در این رابطه هماهنگی خوبی بین مدیریت استان و دستگاه قضائی وجود دارد و تلاش بر این است که هر چه سریع‌تر دادگاه رسیدگی به پرونده پدیده برگزار شود.

رزم حسینی تاکید کرد: معضل مؤسسات مالی و اعتباری می‌توانست هر کشوری را ساقط یا هر دولتی را با بحران جدی مواجه کند اما خوشبختانه در سالی که گذشت، با مسئولیت پذیری ریاست محترم جمهوری و تدبیر مدیران در سطح ملی و استانی، موضوع به نفع مردم تمام شد.

وی بیان کرد: بر اساس قانون، اعتبارات برخی از ردیف‌های بودجه‌ای باید تا پایان سال توسط دستگاه‌های اجرایی جذب شود لذا تاکید داریم که مدیران برای جذب اعتبارات ابلاغی به دستگاه‌های مربوطه، تمام تلاش خود را به کار گیرند تا هیچ بودجه‌ای بی جهت به خزانه برگشت نخورد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: همانند سالیان گذشته، در نخستین روز سال ۹۸ در حرم مطهر میزبان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم و با حضور پرشور زائران و مجاوران از رهنمودهای معظم له برای پیشبرد امور در سال آینده بهره خواهیم گرفت.

کد خبر 4569478

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوي مشهد علیرضا رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد امیر ابراهیمی، ظهر چهارشنبه در همایش رؤسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان با بیان اینکه در چند ماه آینده دادگاه‌های صلح در کرمان راه اندازی خواهند شد اظهار داشت: ۲۱ هزار و ۵۷۴ فقره پرونده در شرق استان با صلح و سازش مختومه شده است.

وی، با بیان اینکه سال گذشته شوراهای حل اختلاف در شرق استان کرمان ۲۱ هزار و۵۷۴ فقره پرونده را با صلح و سازش مختومه نموده‌اند افزود: شوراهای حل اختلاف شرق استان کرمان در سال گذشته مجموعاً به ۲۶ هزار و۸۵۱ فقره پرونده رسیدگی نموده‌اند و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شوراهای حل اختلاف شرق استان در سال گذشته ۳۷ درصد می‌باشد.

وی افزود: در سال گذشته ۲۶ هزار و ۹۹۵ فقره پرونده به شعب شوراهای حل اختلاف در ۵ حوزه قضائی شرق استان کرمان وارد و ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده با سازش مختومه گردیده است.

حجت الاسلام ابراهیمی، با اشاره به فعالیت شعبه شوراهای حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان بم بیان داشت: در سال گذشته ۹۱ پرونده به این شوراها وارد و ۱۱۴پ رونده مختومه شده است که از این تعداد ۱۱۰ پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

وی افزود: طی سال گذشته تعداد ۱۶ زندانی با کمک شورای حل اختلاف ویژه زندان شهرستان بم از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

کد خبر 6094246

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • اطاله دادرسی در بسیاری از شعب دادگاه‌های نظامی به صفر رسیده است
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • لزوم توجه جدی دادستان‌ها به عملکرد حوزه‌های تحت امر/ اهمیت رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد