Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوو می گوید برای آینده تیم ملی آلمان مجبور بوده تصمیمات سختی بگیرد.

طرفداری - لیست نفرات دعوت شده به تیم ملی آلمان منتشر شد و طبق انتظار، بیشترین بحث ها در مورد توماس مولر، متس هوملس و ژروم بواتنگ است. لوو با اعلام خبر دعوت نشدن این بازیکنان بایرن مونیخ به تیم ملی، بحث های زیادی ایجاد کرد.

به گزارش اسکای، بعد از انتشار لیست بازیکنان تیم ملی آلمان، یواخیم لوو در یک کنفرانس مطبوعاتی ویژه در مورد این مساله توضیح داد:

بعد از نتایج اخیر تیم ملی آلمان، لازم بود که تغییراتی ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین تصمیم هایی یک شبه اتخاذ نمی شوند. این یک روند بود. دو هفته پیش این تصمیم را گرفتیم. لازم بود که شخصا این مساله را به بازیکنان مورد نظر بگویم. می خواستم صادقانه و راحت با آنها صحبت کنم. من احترام زیادی برای آنها قائلم. از آنها بابت تمام زحمات شان متشکرم. گرفتن این تصمیم برای من خیلی سخت بود. اما مجبور هستید برای آینده، تصمیمات سخت بگیرید. می خواهیم مسئولیت بیشتری به بازیکنان جوان بدهیم. ما پتانسیل زیادی داریم.

وی در ادامه افزود:

نباید این گونه برداشت شود که ما این بازیکنان را از تیم ملی تبعید کردیم. آنها هیچ کار اشتباهی نکردند. اخیرا با آنها به صورت تلفنی صحبت کردم. مطمئن باشید همچنان احترام متقابل بین ما برقرار است. آنها گفتند هنوز هم می توانند برای تیم ملی بازی کنند. نمی دانم در آینده چه اتفاقی می افتد.

نظر سرمربی تیم ملی آلمان در مورد نویر عوض نشده است:

نویر همچنان شماره یک ماست. این موضوع هیچ تغییری نکرده است. تراشتگن هم فرصت خواهد داشت. ولی در حال حاضر نویر، کاپیتان و دروازه بان شماره یک ماست.

سرمربی مانشافت همه بازیکنان آلمانی را زیر نظر دارد:

خوشحالم که ماریو گوتسه دوباره فرم خوبی پیدا کرده است. ما وضعیت او را زیر نظر داریم. هکتور در این فصل کمتر در سمت چپ بازی کرده است. به همین خاطر دعوت نشد. ولی او هنوز هم در لیست بازیکنان مدنظر ماست.

او در مورد تغییرات فوتبال گفت:

فوتبال روز به روز سریع تر می شود. فضاها در زمین روز به روز تنگ تر می شوند. ما باید پیشرفت کنیم و بازیکنان مان را ترغیب کنیم از مهارت های فردی شان استفاده کنند. انگلیس، فرانسه و بلژیک در این زمینه خیلی از ما جلوتر هستند و ما باید این فاصله را از بین ببریم.

از لوو سوال شد که آیا روز چهارشنبه صحبتی با اولی هونس داشته است؟

نه چنین چیزی اتفاق نیفتاد. به نظرم اولی در وضعیتی نبود که بتواند صحبت کند (بعد از بازی با لیورپول). ولی اگر او واقعا بخواهد با من صحبت کند قطعا این اتفاق می افتد.

لوو در زمینه واکنش کیمیش و گورتسکا به تصمیمش در مورد سه بازیکن بایرن گفت:

کیمیش و گورتسکا بازیکنانی هستند که مورداعتماد من هستند و می توانند رهبر تیم باشند. آنها نظرات شان را بیان کردند. این اشتباه نیست. آنها در آینده نقش رهبری در تیم ما خواهند داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند | هواداران به زمین ریختند اما ...| ویدئو

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ هواداران رودا که گمان می‌کردند رقیبشان باخته، پس از بازی به زمین ریختند و به همراه بازیکنان خوشحالی کردند اما بعد از دقایقی مشخص شد بازی تیم رقیب مساوی شده و آن‌ها فعلا از صعود بازمانده‌اند.

کد خبر 849090 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال هلند

دیگر خبرها

  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی شد/ بزرگراه اردستانی همچنان مسدود است
  • خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند | هواداران به زمین ریختند اما ...| ویدئو
  • فیلم/ خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند
  • (ویدئو) خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند
  • شوخی توماس مولر با لهجه جیمی کرگر: خوشحالم که متوجه سوالت شدم! / زیرنویس فارسی
  • نتانیاهو همچنان رو به سراشیبی سقوط