Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@10:00:15 GMT

میوه شب عید با قیمت دولتی در سراسر گیلان توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۳۶۲۲

میوه شب عید با قیمت دولتی در سراسر گیلان توزیع می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: پرتقال و سیب از ۲۵ اسفند‌ماه تا ۱۰ فروردین سال ۹۸ به قیمت دولتی و با محوریت تعاونی روستایی، همکاری اتاق اصناف و شهرداری‌ها در سراسر گیلان توزیع می‌شود. ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستانه اشرفیه، فرهاد دلق‌پوش امروز در نشست اداری شهرستان اظهار داشت: ما در شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم و در این مسیر برخی کاستی‌ها و چالش‌ها توسط دشمنان ملت و برخی نیز توسط تعدادی عوامل داخلی که منافع شخصی خود را تأمین می‌کنند اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه باید تلاش کنیم که در ایام پایانی سال با یک مدیریت کارآمد به مردم خدمت‌رسانی کنیم ابراز داشت: همدلی، همگام بودن و وحدت همگان در راستای خدمت‌رسانی به مردم ضرورت دارد.

دلق‌پوش با اشاره به اینکه پرتقال و سیب از 25 اسفندماه تا 10 فروردین سال 98 در گیلان با محوریت تعاونی روستایی، همکاری اتاق اصناف و شهرداری‌ها توزیع می‌شود افزود: مساله اتحاد و بسیج خدمات گیلان برای مردم و مسافران نوروزی با ایجاد آرامش و نظام‌مندی در بازار شب عید همراه می‌شود.

ویژه برنامه‌های تلویزیون برای نوروز 98مراکز اسکان فرهنگیان در کل کشور در نوروز 98 کجاست + لیست آدرس‌هاطرح نوروزی سفرهای جاده‌ای 98 آغاز شد

وی به توزیع 600 تن سیب و 700 تن پرتقال با قیمت دولتی در سراسر استان اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشکلات کلان از طریق نمایندگان قابل پیگیری است، البته در این شرایط فعلی کسی نمی‌تواند معجزه کند ولی باید برای عبور از این شرایط همدیگر را درک کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه میانگین مصرف روزانه مرغ در گیلان حدود 200 تن است خاطرنشان کرد: ما کشتار روزانه حدود 500 تن مرغ در گیلان داریم و چنانچه به اندازه نیاز مردم، مرغ در ویترین باشد جو روانی به وجود نمی‌آید.

دلق‌پوش با اشاره به اینکه روزانه حدود 300 تن مرغ اضافه به تهران ارسال می‌شود اظهار داشت: ما می‌توانیم بر اساس 200 تن سهمیه مرغ روزانه، میزان سهمیه مرغ در هر شهرستان را مشخص کنیم تا در این راستا بازار نیز دچار مشکل نشود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان خاطرنشان کرد: تنظیم گوشت قرمز را نیز بر اساس شاخص‌ها و ظرفیت‌های هر شهرستان در استان گیلان تقسیم‌بندی کردیم و امیدواریم که برای رفع کاستی‌ها تلاش می‌کنیم.

وی مصرف آرد گیلان را به‌دلیل شناور بودن جمعیت و گردشگران، بیش از سهمیه فعلی دانست و ابراز داشت: اکنون سرانه مصرف ماهانه هر گیلانی 7 کیلوگرم آرد در نظر گرفته شده و در این راستا پیگیری افزایش سرانه مصرف آزادپزان جهت تعادل در عرضه نان بسیار جدی است.

به گزارش تسنیم، کارشناسان اداره صنعت شهرستان آستانه اشرفیه، معاون شرکت‌ شهرک‌های صنعتی، رئیس اتاق اصناف و نماینده مردم آستانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/ش

 

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا فلاح پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: خوزستان برخلاف دیگر نقاط کشور سه اتاق بازرگانی مستقل دارد و این امر ظرفیت بسیار خوبی را برای حوزه صادراتی استان ایجاد کرده است که امیدواریم این هم‌افزایی موجب تحقق شعار امسال و اهداف برنامه‌ریزی دولت شود.

وی به ارتباطات خوب در حوزه اصناف خوزستان اشاره و اظهار کرد: استان خوزستان با حدود ۶ میلیارد دلار، رتبه دوم کشور در حوزه صادرات را کسب کرد.

فلاح بیان کرد: برنامه‌ریزی وزارت صمت برای خوزستان رسیدن به هفت میلیارد دلار صادرات است ولی هدف صنعت، معدن و تجارت خوزستان رسیدن به ۷.۵ میلیارد دلار صادرات است که امیدواریم این امر تحقق یابد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان بر ضرورت تمرکز مبتنی بر صادرات تاکید کرد و گفت: میزان صادرات خوزستان از محل تولیدات صمت ۲.۵ میلیارد دلار بوده که یکی از اقدامات خوب بود.

وی تصریح کرد: میزان صادرات تولیدات محصولات درون استان خوزستان بیش از پنج میلیارد دلار بوده که صادرات به کشورهای همسایه هدف‌گذاری شده است.

فلاح بیان کرد: صادرات محصولات خوزستان به اوراسیا و روسیه یکی دیگر از اهداف است که تلاش می‌شود در چارچوب سیاست‌های دولت سیزدهم اجرا شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار کرد: خوزستان ۵۰ رایزن اقتصادی را برای اولین بار در سراسر کشور توزیع و مأموریت جدید محول می‌کند؛ سه نفر از همکاران در صمت خوزستان به عنوان رایزنان اقتصادی انتخاب شدند که می‌توانند ظرفیت خوبی را برای توسعه مبادلات تجاری استان ایجاد کنند.

کد خبر 6089851

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی در سراسر کشور