Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فرصت هایی که در اختیارمان است را نباید به راحتی از دست دهیم، لذا گول خود، دشمن و زر و زیور دنیا را نخوریم و امیدواریم در توسلی که به حضرت جواد(ع) داشته ایم و به برکت اهل بیت(سلام الله علیها)، خداوند ما را از شر خودمان نجات دهد و همه عاقبت به خیر شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، صبح امروز در جلسه اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی استان با اشاره به اینکه امسال به پایان رسید اما باید ببینیم که در این یک سال چگونه کار کرده ایم، اظهار کرد: اعجاز سخن رسول خدا در حدیث ثقلین که مورد اتفاق شیعه و سنی می باشد این است که اهل بیت و قرآن هرگز از هم جدا نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه از جمله مواردی که در افراد و اشخاص تأثیر می گذارد شرایط زمان است، افزود: شرایط مختلفی برای اهل بیت(سلام الله علیها) پیش آمده است، اما هیچگاه مواضعشان دچار تغییر نشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جلب نفع و دفع ضرر جزء اصول اولیه می باشد، خاطر نشان کرد: باید مروری به پرونده یک سال خود داشته باشیم که آیا سود کرده ایم یا ضرر، که البته در این راستا باید قدرت تشخیص را نیز داشته باشیم.

 

آیت الله عبادی تصریح کرد: بشر نه متاسفانه ضرر را تشخیص می دهد و نه اگر تشخیص می‌دهد فکری برای خود می کند، لذا اگر بخواهیم بررسی کنیم، می بینیم که زندگی ما پر است از ضررهایی  که بی اعتنا از آن ها عبور می کنیم.

 

وی مطرح کرد: بیمارستان های زیادی ساخته می شود و زحماتی نیز کشیده می شود، اما چرا بیماری ها کنترل نمی شود، که البته یکی از این دلایل کنترل نکردن خود است و هر چه می خواهیم بدون توجه به دستورات اسلام می خوریم، لذا هنگامی که خودمان نفع و ضررمان را تشخیص ندهیم کاری نیز از دست پزشک بر نمی آید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: آیا تاکنون فکر کرده ایم، حرفی که می زنیم، سکوتی که می کنیم، پولی که جمع می کنیم و... به نفع ماست یا به ضررمان؟ لذا باید حواسمان باشد امسال تمام خواهد شد و پوشه اعمالمان را خواهند بست اما بعدها مورد سوال قرار خواهیم گرفت.

 

آیت الله عبادی گفت: ما حکم و عدل اسلام را نادیده می گیریم و هر کار دوست داریم چه به نفع خود و چه به نفع حزب و گروه خود انجام می دهیم، لذا باید از این خواب غفلت بیدار شویم.

 

وی افزود: فرصت هایی که در اختیارمان است را نباید به راحتی از دست دهیم، لذا گول خود، دشمن و زر و زیور دنیا را نخوریم و امیدواریم در توسلی که به حضرت جواد(ع) داشته ایم و به برکت اهل بیت(سلام الله علیها)، خداوند ما را از شر خودمان نجات دهد و همه عاقبت به خیر شویم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امید است خداوند مسلمانان فلسطین، بحرین، یمن، سوریه، لبنان، عراق، میانمار، نیجریه و انسان های مظلوم جهان و چه افرادی که در فرانسه و ونزوئلا زیر شکنجه قرار دارند را از شر ستمگران وحشی اروپایی، آمریکایی و صهیونیستی که به کودک، زن و مرد رحم نمی کنند، نجات دهد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از حمله دیگری خبر داد که به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست انجام داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای واکنش به حمله های رژیم صهیونیستی به روستاهای استوار و منازل غیرنظامیان به ویژه کشتار حنین که به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان امروز چهارشنبه ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ مرکز تجمع نظامیان دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6087758

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • آیت الله جوادی آملی: بهشت و جهنم محصول کار ما در همین دنیاست
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند