Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@12:30:24 GMT

سپیدرود1-پرسپولیس3/ قرمز با صدرنشینی سال را تمام کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۳۸۰۹

سپیدرود1-پرسپولیس3/ قرمز با صدرنشینی سال را تمام کرد

پرسپولیس با شکست سپیدرود در رشت به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران بازگشت. پرسپولیس با این پیروزی 45 امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی بازگشت تا با روحیه‌ای خوب به تعطیلات برود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های سپیدرود رشت و پرسپولیس در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیست‌ودوم لیگ برتر از ساعت 16:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان برانکو به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علیپور (10)، احمد نوراللهی (31) و سیامک نعمتی (40) زننده گل‌های پرسپولیس در این مسابقه بودند. تک گل سپیدرود هم توسط مهرداد بایرامی در دقیقه 67 به ثمر رسید.

سپیدرود: کوروش ملکی، لوکا نوزادزه، میثم تهیدست، میلاد شیخ‌سلیمانی، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی (47 - محمد بلبلی)، امین جوادی‌مقدم (52 - علی عباسی)، مهرداد بایرامی، محمد علیزاده، میلاد قربانزاده و محمد غلامی 

پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن (60 - سروش رفیعی) ، مهدی ترابی (73 - امید عالیشاه)، سیامک نعمتی و علی علیپور (3+90 - سعید کریمی) 

شرح گل ها:

سپیدرود صفر - پرسپولیس 1 (علی علیپور): آقای گل سرخ ها پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک ضربه خود را بر خلاف حرکت دروازه بان تیم سپیدرود وارد دروازه کرد.

سپیدرود 0 پرسپولیس 2 (احمد نوراللهی): سانتر به داخل محوطه جریمه روی سر شجاع خلیل زاده فرود آمد. او با سر توپ را به دهانه دروازه فرستاد و نوراللهی گل دوم را زد.

سپیدرود 0 پرسپولیس 3 (سیامک نعمتی): علی علیپور توپ لب خط عرضی توپ را گرفت و توپ را به ترابی سپرد و او با پاس کات بک نعمتی را در آستانه گلزنی قرار داد و نعمتی گل سوم را زد.

سپیدرود 1 پرسپولیس 3 (مهرداد بایرامی): حرکت محمد غلامی از سمت چپ و ورود او به محوطه جریمه و پاس او به بایرامی رسید تا مهاجم سابق گسترش فولاد دروازه پرسپولیس را باز کند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 16: ارسال شیری به محوطه جریمه سپیدرود با ضربه سر ترابی همراه شد که ملکی این ضربه را با مشت به زمین برگرداند.

دقیقه 21: محمد غلامی روی خط طولی محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت شوت‌زنی شد، اما ضربه آرامش فقط رادوشوویچ را گرم کرد.

دقیقه 23: شوت محکم و سرکش نعمتی از روی خط طولی محوطه جریمه سپیدرود با عکس‌العمل زیبای ملکی راهی کرنر شد.

دقیقه 24: کرنر ارسالی از سوی ترابی با ضربه سر علیپور باز هم توسط ملکی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 30: ارسال دقیق شیری روی محوطه جریمه سپیدرود با ضربه بغل پای ترابی همراه شد که این ضربه بعد از برخورد توپ به مدافع تیم میزبان حاصلش کرنر برای پرسپولیس بود.

دقیقه 67: پاس در عرض غلامی روی خط دروازه پرسپولیس و پشت مدافعان این تیم به بایرامی رسید و او هم به راحتی هر چه تمام‌تر توپ را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 68: برخورد بایرامی و شجاع در محوطه جریمه پرسپولیس و درگیری آنها بر سر تصاحب توپ به تشخیص داور پنالتی اعلام شد که البته رادوشویچ به خوبی ضربه پنالتی غلامی را مهار کرد.

دقیقه 69: ترابی در محوطه جریمه سپیدرود توسط لوکا نوزادزه سرنگون شد و داور ابتدا اعلام پنالتی کرد، اما بعد از مشورت با کمک‌هایش رأی خود را برگرداند.

دقیقه 75: پاس در عمق بلبلی پشت مدافعان پرسپولیس به نزهتی رسید، اما خروج به موقع و عکس‌العمل خوب رادوشویچ اجازه نداد دروازه او باز شود.

دقیقه 77: ضربه سر زیبای بایرامی با عکس العمل عالی رادوشویچ راهی کرنر شد.

دقیقه 88: پاس در عرض علیپور در محوطه جریمه سپیدرود به نعمتی رسید و او در موقعیت تک به تک مغلوب ملکی شد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرسپولیس صدرنشینی سال 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بعد از پیروزی در دربی شمال لندن ‏حالا به استادیوم خانگی ناتینگهام فارست چشم دوخته و امیدوار ‏است فارست بتواند در خانه از تیم پپ گواردیولا امتیاز بگیرد. ‏

منچسترسیتی در دقیقه 32 روی یک ضربه کرنر توسط یوشکو ‏گواردیول به گل رسید تا نشان بدهد برای پیروزی وارد زمین شده ‏است. همانطور که آرسنال امروز دو بار از روی کرنر به گل رسیده بود ‏ارسال دی‌بروینه باعث شد اولین گل این بازی هم با یک ضربه ‏ایستگاهی زده شود. ‏

شش دقیقه از گل منچسترسیتی گذشته بود که فارست می‌توانست ‏شوک بزرگی به تیم پپ وارد کند. اما تک‌مهاجم این تیم به شکلی ‏عجیب و با دستپاچگی کامل نتوانست دروازه خالی را باز کند تا آه از ‏نهاد رقبای سیتی در کورس قهرمانی بلند شود. ‏

گونسالو مونتیل آرژانتینی که سه دقیقه قبل به اجبار به جای نکو ‏ویلیامز مصدوم وارد زمین شده بود در این موقعیت نقش مهمی ‏داشت. اولا آینا از سمت چپ ارسالی عالی به سمت دیگر داشت و ‏مونتیل با پاس به عقبی دقیق توپ را جلوی پای کریس وود، مهاجم ‏فارست، انداخت. وود که ساده‌ترین کار را برای گلزنی داشت بدترین ‏ضربه ممکن را به توپ زد تا توپ از دست برود. ‏

درحالیکه وقت قانونی نیمه اول تمام شده بود یک بار دیگر فرصتی ‏صد در صدی برای فارست از دست رفت. در دقیقه 45+2 آکانجی روی ‏پای آینا تکل رفت تا فارست صاحب کرنر بشود. هادسون اودوی کرنر ‏را به سمت تیر اول فرستاد و ادرسون نتوانست توپ را جمع کند. ‏موریو که راحت‌ترین کار را برای گلزنی داشت توپ را از دهانه دروازه به ‏بیرون فرستاد تا آه از نهاد ناتینگهام بلند شود. ‏

دیگر خبرها

  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏