Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@04:50:19 GMT

تبدیل پیاده راه سبزه میدان قزوین به 16 زیر پروژه

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۳۸۸۲

تبدیل پیاده راه سبزه میدان قزوین به 16 زیر پروژه

مدیر عامل سازمان نوسازی و به سازی شهرداری قزوین گفت: پروژه پیاده راه سبزه میدان که بیش از سه هکتار است، تبدیل به پروسه و فرایند کاری درمرکز بافت تاریخی شهر قزوین شده و به 16 زیر پروژه تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، آرش رشوند آوه در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهری به مناسبت روز شهردار اظهار کرد: پروژه پیاده‌راه سبزه میدان نخستین پیاده راه قزوین ابعاد مختلفی از قبیل تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، ترافیک، مرمت و احیا، سیما و منظر شهری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون بیش از 120 جلسه فنی و ستادی با مشارکت بیش از 50 نفر در بخش‌های دولتی و غیردولتی در قالب پنج هزار نفر ساعت فعالیت جلسه‌ای برگزار کرده‌ایم که منجر به تولید بیش از400  نقشه پایه شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین افزود: پروزه مذکور با تلاش 18 کارشناس در حوزه نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین در قالب هفت گروه فنی و زیر نظر مشاور راهبردی سیدمهدی مجابی صورت گرفته است.

رشوند آوه ادامه داد: با توجه به وسعت قابل توجه پروژه که بیش از سه هکتار است، تبدیل به پروسه و فرایند کاری درمرکز بافت تاریخی شهر قزوین شده و به 16 زیر پروژه تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: قبل از اجرای عملیات سخت‌افزاری سبزه میدان، دفتر تسهیل‌گری مطالعات اجتماعی و اقتصادی تشکیل دادیم که مطالعات با بهره‌برداران، کسبه و ادارت مختلف را انجام دادیم و نخستین جشنواره عکس دارالسلطنه قزوین با محوریت دولتخانه در سبزه میدان برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به انجام سه‌مورد بدنه‌سازی با همکاری شهرداری قزوین و شهروندان خاطرنشان کرد: پیاده‌روسازی، کف‌سازی ضلع شمال و پیاده‌راه سبزه میدان اجرایی شده که باحمایت مسئولان با برنامه‌ریزی سال آینده برای انجام عملیات در سبزه میدان اصلی هم تدبیر لازم اندیشیده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اجتماعی و اقتصادی ترافیک شهرداری گردشگری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • خواهر لاتین‌تبار اصفهان؛ شهر میادین و دروازه دنیای جدید
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود