Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، جامعه اسلامی مهندسین طی بیانیه حمله تروریستی به مسلمانان در نیوزلند را محکوم کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

حمله تروریستی و وحشیانه نژادپرستان تروریست به نمازگزاران مسلمان بی دفاع در نیوزیلند، احساسات تمامی مسلمانان جهان و هر انسان آزاده‌ای را جریحه دار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عمل شنیع که بی تردید نتیجه سال‌ها اسلام هراسی دشمنان اسلام و تبلیغات بوق‌های لجن پراکنی بر ضد مسلمانان و دین اسلام می‌باشد، بازهم نشان داد که دم از آزادی بیان و حقوق بشر در غرب زدن لافی بیش نیست! چراکه برخی از همان مدعیان ظاهری حقوق بشر حتی حاضر نشدند عنوان تروریستی برای این عمل سبعانه قائل شوند و بار دیگر نقاب از چهره پلید خود برداشتند.

امروز جهان اسلام به واسطه افراطی گری گروه‌هایی همچون القاعده و داعش که خود مولود نامبارک استکبار هستند، آماج تیرهای زهرآلود تبلیغاتی است و دشمنان اسلام می‌کوشند که چهره دین مبین اسلام و مسلمانان را در جهان هرچه می‌توانند بدتر جلوه دهند و در این بین گروهی از حاکمان کشورهای مسلمان و در رأس آنها آل سعود به خوبی بازیگر این صحنه سازی پلید هستند.

ایران اسلامی که خود یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم در جهان است، سالهاست که در اقصی نقاط منطقه با این پدیده شوم بصورت واقعی مبارزه می‌کند و گواه این ادعا خون‌های پاک فرزندان این مرز و بوم است.

از دولت کشور نیوزیلند می‌خواهد تا با پیگیری جدی عاملان و کارگردانان این عمل وحشیانه، دست اندرکاران این عمل تروریستی را به سزای اعمال خویش برساند و همچنین از تمامی کشورها و سازمان‌های مردم نهاد و احزاب سیاسی می‌خواهد تا شدیداً این اقدام تروریستی را محکوم نمایند. همچنین از جامعه جهانی انتظار دارد با پرهیز از نگاه تبعیض آمیز به حوادثی از این دست برای مسلمانان و غیرمسلمانان، امنیت مسلمانان را در اقصی نقاط جهان با اهمیت شمرده تا دیگر شاهد چنین فجایعی نباشیم.

انتظار است دولت محترم جمهوری اسلامی ایران و دستگاه دیپلماسی کشور در بسیج جهان اسلام و سایر دولتها برای محکومیت و پیگیری این اقدام تروریستی تلاش نماید و برای اجماع جهانی علیه تروریسم در اشکال مختلف و مخصوصاً تروریسم دولتی که در رأس آن رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای جهانخوار می‌باشد، اقدامات لازم را به انجام رساند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه

به گزارش همشهری آنلاین، سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی اعلام کرد اخیرا نشانه‌های متعددی یافته مبنی بر اینکه کره شمالی در حال آماده سازی برای حملات «تروریستی» علیه کارمندان سفارت یا شهروندان کره جنوبی در چند کشور از جمله چین، جنوب شرق آسیا و غرب آسیاست.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، پنج مکان از جمله سفارتخانه‌های کره جنوبی در کامبوج، لائوس و ویتنام به همراه کنسولگری‌های این کشور در ولادیووستوک در روسیه و «شنیانگ» در چین به عنوان اهداف احتمالی مشخص شده‌اند.

وزارت خارجه کره جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «کره شمالی مامورانی را به این کشورها اعزام کرده تا نظارت بر سفارت‌های کره جنوبی را گسترش دهند و همچنین در فعالیت‌های خاصی مانند جست‌وجوی شهروندان کره جنوبی به عنوان اهداف بالقوه تروریستی شرکت می‌کند.»

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که سطح هشدار تروریسم در پنج سفارتخانه و کنسولگری از «توجه» به «هشدار» افزایش یافته است، که دومین سطح بالا در سیستم چهار سطحی کره جنوبی است که نشان می‌دهد احتمال افزایش یک حمله وجود دارد.

در بیانیه وزارت خارجه کره جنوبی آمده که مرکز ملی مبارزه با تروریسم کره جنوبی روز پنجشنبه جلسه‌ای را برای بحث درباره راهبردهایی با هدف حفاظت از اماکن دیپلماتیک و پرسنل این کشور تشکیل داد.

کد خبر 849240 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه کره شمالی و کره جنوبی

دیگر خبرها

  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • امام صادق(ع) مرجع امت اسلامی است