Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از این حادثه پلیس و نهادهای امنیتی در منطقه حضور پیدا کردند و با میانجی‌گری آرامش برقرار شده است. به گزارش جنوب نیوزْ  فارس نوشت: دو نفر بر اثر اصابت گلوله در نزاع مسلحانه دو طایفه در شهرک مطهری از توابع بهبهان جان خود را از دست دادند.

ظهر امروز بر اثر نزاع مسلحانه دو طایفه در شهرک مطهری ( ورزرد) از توابع بهبهان دو نفر بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست دادند و چند نفر نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گفته های شاهدان ماجرا، اختلاف بر سر درخت کاری در اراضی اطراف شهرک مطهری موجب درگیری شد که بر اثر آن یک نفر در ساعات اولیه درگیری جان باخت و یک نفر از طایفه دیگر درگیری نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

پس از این حادثه پلیس و نهادهای امنیتی در منطقه حضور پیدا کردند و با میانجی‌گری آرامش برقرار شده است.

همچنین پست های ایست و بازرسی در مسیرهای منتهی به شهرک مطهری برقرار شده است و به برخی محرکین درگیری نیز هشدار داده شده است در صورت ورود به منطقه با برخورد پلیس و مراجع قضایی مواجه خواهند شد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ریزش مرگبار اتوبان در چین

تاکنون دستکم ۱۹ نفر جان خود را در پی ریزش بخشی از یک بزرگراه در جنوب چین از دست داده ۱۸ خودرو بر اثر ریزش آسیب دیده و امدادگران ۳۰ نفر را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

دریافت 983 KB

دیگر خبرها

  • فیلم/ ریزش مرگبار اتوبان در چین
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت