Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-06@19:13:37 GMT

فروش ایرانول از مرز ۲۰ هزار میلیارد گذشت

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۴۳۵۸

 

امتداد-فروش شرکت نفت ایرانول امسال از مرز ۲۰ هزار میلیارد ریال گذشت و رکورد بی نظیری در فروش مقداری و ریالی انواع روغن موتور به نام ایرانول به ثبت رسید.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ، مهندس اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در آخرین جلسه شورای مدیران شرکت ایرانول که صبح امروز(۲۵ اسفند ماه) برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع) و روز مرد و همچنین تبریک پیشاپیش سال نو، گفت: بیشترین فروش ایرانول از ابتدای تاسیس تاکنون ۱۳ هزار میلیارد ریال بوده است که با برنامه ریزی های انجام شده توانستیم امسال فروش ایرانول را از مرز ۲۰ هزار میلیارد ریال بگذرانیم که بیش از ۸۰ درصد آن فروش داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس اسحاقی در ادامه به سهم بازار ایرانول اشاره کرد و گفت: افزایش فروش محصول نهایی باعث شد که سهم بازار روغن موتور ایرانول از ۱۹ درصد سال ۹۳ به حدود ۳۰ درصد در سال ۹۷ افزایش یابد.
وی تصریح کرد: مهمترین استراتژی شرکت کاهش خام فروشی روغن پایه و افزایش محصول نهایی است که خوشبختانه با اجرای این استراتژی فروش انواع محصول نهایی ایرانول از۱۱۰ میلیون لیتر سال ۹۴ به حدود ۱۷۰ میلیون لیتر در سالجاری رسیده است .
وی تصریح کرد: در سالجاری محصولات (سوپر رونیا با سطح کیفی SN و گرید ۵W30 ، سوپر رونیا هیبریدی سطح کیفی SN و گرانروی ۰W20 و سوپر رویال سطح کیفی SM و گرید ۵W40 و روغن موتورسیکلت “موتورو” ویژه موتورهای چهارزمانه) با بالاترین سطح کیفی روز دنیا به بازار عرضه کردیم که استقبال خوبی شد و عرضه محصولات جدید براساس استراتژی شرکت در دستور کار قرار دارد.
وی همچنین گفت: سامانه شناسایی تامین کنندگان و پیمانکاران شرکت نفت ایرانول در بهمن ماه امسال به منظور شفاف سازی ، حذف واسطه ها و مستند سازی به آدرس www.iranol.ir رونمایی و راه اندازی شد که تاکنون حدود ۱۴۰ نفر در آن ثبت نام کرده اند .
وی توجه به HSE را از مهمترین برنامه های این شرکت دانست و گفت: خوشبختانه امسال کلیه مراکز و پالایشگاه های ایرانول به دوربین های مجهز و استاندارد روز تجهیز شدند .
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول توسعه همه جانبه در بخش های مختلف را از برنامه‌های ایرانول دانست و گفت: تا سال ۱۴۰۰ ، ۱۰ پروژه در ایرانول برنامه‌ریزی شده است که با بهره‌برداری از این پروژه ها شرکت به جایگاه مناسب تری در فروش و سوددهی خواهد رسید.
وی بهره‌برداری از برج خنک کننده پالایشگاه ایرانول آبادان، پایانه صادراتی ماهشهر(مخازن ۲۵ هزار تنی)، خط ریلی انتقال محصولات از تهران به ماهشهر را از پروژه‌هایی ذکرکرد که به بهره برداری رسیده و پروژه های دیگر نیز در حال شروع می باشند.
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول تاکید کرد: طی پنج سال اخیر با برنامه ریزی انجام شده رکورد تولید، فروش، صادرات ، سود و فروش محصول نهایی را از اول تاسیس ایرانول تاکنون شکسته ایم. true برچسب ها : _توليد صادرات فروش نفت ایرانول , ، true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ۱ ماهه منتهی به فروردین ۱۴۰۳ حدود ۴۰۹۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در 1 ماهه منتهی به فروردین 1403 حدود 4098 میلیارد تومان درآمد کسب نمود. 

این شرکت در فروردین سال مالی 1402 بالغ بر 3336 میلیارد تومان فروش به ثبت رساند. گفتنی است مبلغ درآمد این شرکت عمدتاً از محل فروش کنسانتره و فولاد بوده که نسبت به مدت مشابه قبل 23% رشد داشته است.

در فروردین  امسال متوسط نرخ فروش کنسانتره 40,710,045 ریال و نرخ فروش فولاد 215,136,143 ریال به ازای هر تن بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • مهمترین اخبار ۱۶ اردیبهشت/ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت