Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،همزمان با شب ولادت جوادالائمه (ع) مشهد غرق در نور و شادی است و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی دسته دسته برای تبریک میلاد فرزند امام هشتم (ع) وارد حرم مطهر رضوی می‌شوند.

معابر و خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی آذین بندی و چراغانی شده و عاشقان اهل بیت (ع) با توزیع شیرینی میلاد بابرکت نهمین امام شیعیان را به یکدیگر تبریک می‌گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشن‌های مردمی در محلات مختلف نیز تدارک دیده شده و ایستگاه‌های صلواتی در خیابان‌های مشهد به مناسبت این میلاد فرخنده به پذیرایی از زائران امام هشتم (ع) می‌پردازند و تلاش می‌کنند لحظات شادی را در این ایام فرخنده ایجاد کنند.

مراسم گلباران حرم مطهر رضوی نیز با حضور جمعیت پرشور زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی به انجام رسید و عاشقان اهل بیت (ع) مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی را با در دست داشتن شاخه‌های گل طی کردند و برای عرض تبریک به امام مهربانی‌ها به حرم مطهر امام هشتم (ع) مشرف شدند.

طبق اعلام آستان قدس رضوی ویژه برنامه شب و شام میلاد با سعادت ابن الرضا (ع) شنبه شب قبل و بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجج‌الاسلام سیدمرتضی حسینی، موسی‌سالمی، علیرضا پناهیان و واعظ موسوی با محوریت رواق امام خمینی (ره) تدارک دیده شده است و در این مراسم مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

در ویژه برنامه روز میلاد با سعادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت نیز حجج اسلام محمدرضا رضایی‌تهرانی و محسن قرائتی سخنرانی خواهند کرد.

همچنین به مناسبت این ایام فرخنده مراسم جشن و سخنرانی ویژه بانوان در رواق حضرت زهرا (س) تدارک دیده شده که امروز و فردا قبل از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

علاوه بر این خادمان بارگاه منور رضوی و خیرین در ایستگاه صلواتی جواد الائمه (ع) در ورودی باب الجواد (ع) حرم مطهر امام رضا (ع) به مناسبت این ولادت فرخنده از زائران و مجاوران پذیرایی می‌کنند.

 

انتهای پیام/ت

برپایی وبژه برنامه شب ولادت امام جواد(ع) در بارگاه منور رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این نشست به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، فردا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ از ساعت 10 تا 11:30 صبح در محل مرکز پاسخگویی به سوالات دینی واقع در مدرسه پریزاد برگزار خواهد شد.

در این نشست تخصصی، دکتر یاسر جبرائیلی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی، به تبیین و بررسی موضوع اقتصاد اسلامی و مبارزه آن با نئولیبرالیسم خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)