Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران بود که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر آبی ها به پایان رسید. مرتضی تبریزی(۴۲) از روی نقطه پنالتی برای استقلال گل زد.

مثل دیدارهای گذشته استقلال در ورزشگاه آزادی این شاگردان شفر بودند که حریف را تحت فشار قرار دادند تا بتوانند به گل برتری دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال دفاع محکم تیم قائمشهری اجازه رسیدن به گل را به استقلال نداد.

درحالی که فشار استقلال برای رسیدن به گل عجله زیادی داشت، رضایی دروازه بان نساجی در چندین مقطع روی زمین افتاد و بالاخره پس از ناتوانی در ادامه مسابقه به علت مصدومیت، در اواسط نیمه اول جای خود را به حامد لک داد. جابجایی این دو بازیکن دقایق زیادی از وقت نیمه اول را تلف کرد.

در دقیقه ۳۸ این دیدار فرار مرتضی تبریزی پشت مدافعان نساجی او را در موقعیت تک به تک وارد محوطه جریمه کرد اما مدافع جا مانده حریف مرتکب خطا شد که محمدرضا اکبریان داور مسابقه اعلام ضربه پنالتی کرد. 

بازیکنان نساجی برای دقایقی به اعلام این پنالتی اعتراض کردند اما در نهایت داور پس از مشورت با کمک پشت دروازه اش ضربه پنالتی را تایید کرد و مرتضی تبریزی در دقیقه ۴۲ این ضربه را به گل برتری آبی ها تبدیل کرد. به دلیل وقت های تلف شده شش دقیقه برای نیمه اول وقت اضافه گرفته شد.

کد خبر 4569676

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال سپاهان به نظر می‌رسید خیلی راحت‌تر از چیزی که اتفاق افتاد، موفق به شکست حریف دسته اولی خود شود که در رتبه سیزدهم لیگ آزادگان قرار دارد.

با این حال سپاهان که دل به گل کاوه رضایی در نیمه اول خوش کرده بود، در دقیقه 89 با شوتی کم نظیر غافلگیر شد و در حالی که همه در انتظار ضربات پنالتی بودند، سپاهانی‌ها با اشتباه بازیکن استقلال و کم تجربگی‌ای که انجام داد، به یک پنالتی رسید ودر دقیقه 117 گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

در واقع به همین دلیل هم بود که سیاوش اکبرپور در پایان مسابقه از عملکرد بازیکنانش رضایت داشت. سپاهان و استقلال ملاثانی از هیچ منظری قابل مقایسه با هم نیستند و بی‌شک برای اکبرپور که در سال‌های ابتدایی دوران مربیگری خود قرار داد، بازنده شدن مقابل تیم قدرتمند، پرستاره و متمول سپاهان رضایت‌خاطر و امیدواری به آینده‌ای را به همراه داشته که سبب شد در پایان مسابقه یکی یکی با سپاهانی‌ها گرم بگیرد و سپس به سمت بازیکنان خودی برود و به آنها بابت نمایشی که داشتند خسته نباشید بگوید.

ویدئو: 331136

دیگر خبرها

  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد