Web Analytics Made Easy - Statcounter

زیدان با پیروزی کارش را آغاز کرد. با آنکه رئال مادرید به سختی به گل اول رسید اما بازی تهاجمی ارائه داد و بازیکنان این تیم با انگیزه نشان دادند. ایسکو و بیل گلزنان این تیم بودند.

طرفداری - از هفته بیست و هشتم رقابت های لالیگای اسپانیا، از ساعت 18:45 دو تیم رئال مادرید و سلتاویگو به مصاف هم رفتند. 

جزئیات بازی

ترکیب ابتدایی و آمار بازی

آمار اختصاصی طرفداری و جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش بازی

تکمیل می شود

اولین بازی رئال مادرید پس از بازگشت مجدد زین الدین زیدان

 

شرح گل ها

دقیقه 62، ایسکو برای رئال مادرید: آسنسیو با حرکات تکنیکی زیبا، خط دفاعی سلتاویگو را به هم ریخت و در محوطه جریمه، بنزما را صاحب توپ کرد. بنزما با از گوشه محوطه جریمه، توپ را به صورت زمینی روی دروازه فرستاد و ایسکو از یک قدمی دروازه را باز کرد.

دقیقه 77، گرت بیل برای رئال مادرید: با مارسلو، گرت بیل در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه پای راست، توپ را به گوشه پایین دروازه فرستاد.

گرت بیل، زننده گل دوم رئال مادریدویدئوی خلاصه بازی

تکمیل می شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا تقریبا 9 ماه پس از مصدومیت شدید از ناحیه زانو، در آگوست گذشته، در بازی امشب مقابل کادیز به دروازه رئال مادرید بازگشت.

آسیب جدید به زانوی راست او در ماه مارس گذشته، بازگشت او را کمی بیشتر به تأخیر انداخت، اما بالاخره فرصت بازی کردن او مقابل هواداران رئال رسید. با این حال کورتوا در نیمه اول کار زیادی نداشت.

او زیاد کار دشواری نداشت و موقعیت خطرناکی روی دروازه‌اش شکل نگرفت. با این حال، چهار دقیقه پس از شروع نیمه دوم، واکنش درخشان او در موقعیت تک به تک با کریس راموس دیده شد.

این دروازه‌بان بلژیکی پس از اشتباه ادر میلیتائو، از دروازه خارج شد و ضربه خطرناک مهاجم کادیز را با پای چپش مهار کرد. او یک گل را برای رئال خرید تا در بازگشت به دروازه، ستاره تیمش در این بازی باشد.

این مهار و بسته نگه داشتن دروازه در بازی مقابل کادیز برای این ستاره بلژیکی بسیار مهم بود، او می‌دانست که چنین عملکردی تا چه اندازه می‌تواند روی اعتماد به نفس او اثر بگذارد.

اکنون باید ببینم که کارلو آنچلوتی چگونه می‌خواهد این وضعیت را مدیریت کند و چه برنامه‌ای برای کورتوا خواهد داشت. این مربی قبلا تایید کرد که آندری لونین چهارشنبه در بازی برگشت مقابل بایرن به میدان خواهد رفت اما در حال حاضر چهار بازی دیگر تا پایان لیگ در پیش است که احتمالاً مربی ایتالیایی از آن‌ برای بکارگیری بیشتر کورتوا استفاده خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • جنون گل هفتاد متری شهاب زاهدی!
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!