Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه حدیث عزت و اقتدار شهدای ارتش ویژه کاروان های راهیان نور افتتاح شد. ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنکار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم اففتاح نمایشگاه حدیث عزت و اقتدار  شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، بعد ظهر امروز شنبه 25 اسفند 97  طی مراسمی با حضور خانواده معظم شهدا، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولین نمایشگاه آجا در ایستگاه آب تیمور واقع در 15 کیلومتری اهواز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه امیر دریادار سیاری در سخنانی گفت که همه دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی در دفاع مقدس این ملت سربلند معنای واقعی کلمه ما پیروزیم را به عینه دیدند.

هیچ مشکل امنیتی زائران راهیان نور را تهدید نمی‌کند

وی افزود: در حالی می گفتیم ما پیروزیم که شرق و غرب برای نابودی این انقلاب رژیم بعث عراق را از همه لحاظ پشتیبانی می کردند و با تمام توان پای کار بودند اما امام امت با کلامش که منشعب از کلام الهی بود به ما فرمودند شما پیروزید و ما در جنگ این مفهوم را درک کردیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش اظهار کرد: ما در  یادمان های مختلف و در ایام سفرهای راهیان نور آماده ایم تا گوشه ای از این کلام را برای آشنایی نسل جوان به نمایش بگذاریم. 

در پایان این مراسم تعدادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مورد تجلیل قرار گرفتند.

برپایه این خبر، در این نمایشگاه که با حضور تمامی نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی دایر شده است با برنامه های فرهنگی و رزمی و  ارائه تجهیزات مختلف آماده پذیرایی از زائران راهیان نور است.

انتهای پیام/

R1405/P/S4,38/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع خبری از شهادت ۳۴ فلسطینی در حمله های امروز اشغالگران به نوار غزه خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که در حمله های امروز ارتش اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه تا این لحظه ۳۴ نفر به شهادت رسیدند.

تنها در حملات به شهر رفح در جنوب نوار غزه ۲۶ فلسطینی شهید شدند.

ده‌ها نفر هم در این حملات مجروح شدند.

این در حالی است که ساعاتی قبل، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند.

شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6092462

دیگر خبرها

  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت