Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:03:50 GMT

عزم ملی فاقد نگاه سیاسی تنها راه حل مشکلات مردم است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۵۳۱۲

عزم ملی فاقد نگاه سیاسی تنها راه حل مشکلات مردم است

بوشهر- ایرنا-نماینده ویژه رئیس جمهوری درامور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت:درحل مشکلات مردم باید اصولگرایی و اصلاح طلبی کنار گذاشته و با عزم ملی آنها را پیگیری کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی یونسی شنبه شب در نشست با سمن ها و فعالان سیاسی اجتماعی شهرستان عسلویه استان بوشهر افزود: در کشور هر وقت تصمیم به حل مشکلات مردم بصورت جدی گرفته می شود همیشه عده ای در مخالف با آن فعال شده و کارشکنی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد:هر ایرانی بدون توجه به مذهب، قومیت، حق شغل و تحصیل دارد این قانون است ولی در اجرا با سلیقه ها و افراطی گری با مشکل مواجه می شود.
یونسی ادامه داد: برخی خرده فرهنگ های ناسالم بر سرراه انجام اصلاحات اجتماعی مانع ایجاد می کند که این موضوع نیازمند ساماندهی است.
وی گفت:در این راستا مشکلی مانند آلایندگی عسلویه شیعه و سنی را نمی شناسد و همگان موظف به تلاش برای حل آن هستند.
نماینده رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی اظهارداشت: در این ارتباط باید مسئولان محلی این مشکل را حل کنند که زمینه تحقق این مهم حمایت و کمک مسئولان مافوق آنهاست.
یونسی افزود: مردم عسلویه مستحق خدمات بیشتری هستند و آنها باید از این وضعیت کنونی خارج شوند.
وی گفت: فعالیت سازمان های مردم نهاد شهرستان عسلویه در راستای رفع مشکل های مردم بسیار ارزشمند است و اعضا این سمن ها نمونه ای از انسان های مسئولیت شناس است.
نماینده ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: انجام امور مهم نیازمند پیوست فرهنگی است که پایداری امور کمکی شایان می کند.
یونسی گفت: رشد فرهنگی مردم زمینه انجام کارها را فراهم می کند و گرنه با نگاه صرف به اقدام های دولت کارها به سرانجام نمی رسد.
تبعیض در اشتغال، محرومیت بانوان، فقدان امکان های تفریحی در عسلویه، حذف فرم های شیعه و سنی در فرم استخدام و جایگزن کردن عنوان های ایرانی و غیر ایرانی، ساماندهی وضعیت آلایندگی، رفع معضل بیکاری، توزیع مناسب حق آلایندگی بین مردم، مشکل صدور قبض های آب و برق نجومی از جمله مسائل مطرح شده در این نشست از سوی سازمان های مردم نهاد شهرستان عسلویه بود.
7212/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مردم عسلويه رئيس جمهوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟

دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: چین بزرگترین مهاجرفرست علمی و فناوری است ولی نگاه چین به این قصه این است کسی که از کشور چین به کشور دیگر می رود سفیر علم و فناوری است طرف که از دین و وطن پرستی خارج نشده است. کسی که از ایران خارج می شود با من نوعی مشکل دارد با وطن و ایران که مشکل ندارد. وطن پرستی یک شاخصه عمومی است. قسمت بزرگی از دستاوردهای امروز چینی ها و هندی‌‎ها به لطف محققانی از این کشورهاست که به کشورهای دیگر رفته اند. باید نگاه به کلمه فرار مغزها یا فرار از کشور را باید برداشت. هر کسی که از کشور خارج می شود و یا کسی که وارد کشور می شود یک سرمایه است. باید آمار واقعی از مهاجرت داشته باشیم تا بتوانیم تصمیم بگیریم. بنیاد نخبگان و فراجا توافق کردند تا اطلاعات خروج افراد خاص را دریافت کنند نه اینکه جلوی خروج افراد را بگیریم. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • معاون علمی رئیسی: افرادی که از کشور خارج می‌‎شوند با منِ نوعی مشکل دارند نه با ایران
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد